נתניהו: אין צורך בשינוי שגרת החיים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפאניקה בקרב אזרחי ישראל, ואמר כי אין צורך לשנות את שגרת החיים. נתניהו איים: "אם מישהו ינסה לפגוע באזרחי ישראל צה"ל יגיב בעוצמה" (חדשות, צבא ובטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) לבהלה בקרב אזרחים ישראלים בעקבות המצב הביטחוני עם סוריה וקרא לציבור להמשיך בשגרת החיים הרגילה.

מהדברים אותם מסר נתניהו מלשכתו: "אין צורך בשינוי שגרת החיים כרגע. מדינת ישראל ערוכה. על אף ההערכה הנמוכה לגבי מעורבות של ישראל בנעשה בסוריה החלטנו לפרוס את סוללות כיפת הברזל וכן את מערכות היירוט האחרות שלנו. איננו מעורבים במלחמת האזרחים בסוריה.

נתניהו חזר ואיים מפני ניסיון פגיעה של סוריה בישראל ואמר: "אבל אני שב ומדגיש, אם מישהו ינסה לפגוע באזרחי ישראל - צה"ל יגיב בעוצמה רבה מאוד".

כזכור, בימים האחרונים התדפקו אלפי אזרחים על שערי מוקדי החלוקה של ערכות המגן, וזאת בכדי להיערך לשעת סכנה - אם תבוא.

גדולי ישראל: אין צורך להצטייד בערכות מגן

ביממה האחרונה נשאל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן כיצד יש לנהוג. הרב שטיינמן הרגיע את השואלים ואמר כי "יש להתחזק בתקופה זאת בתורה ויראת שמיים ולהרבות בזכויות לקראת יום הדין הניצב בפתח".

"התורה היא המגנה על כלל ישראל", אמר הגראי"ל והורה לשואלים כי אין צורך להצטייד במסכות.

אמש, נחשפו ב"כיכר השבת" דבריו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שביטל אף הוא את הצורך בשימוש בערכות המגן ואמר כי הן מיועדות עבור חג הפורים.

קבוצת אברכים הלומדים בישיבת מיר בירושלים למרן הגר"ח קנייבסקי, בשאלה כיצד עליהם להיערך לקראת המלחמה הצפויה והאם יש ללכת לתחנות החלוקה על מנת ולקבל את הערכות.

בתשובה לשאלתם, ביטל מרן הגר"ח את הדברים ואמר: "מסכות? זה לפורים", מרן הרב קנייבסקי הורה לאברכים להמשיך ולשקוד על תלמודם ללא חשש וחרדה מפני הבאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר