ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הירי - פשע מלחמה של החיזבאללה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לירי הקטיושות אל עבר יישובי הצפון והאשים את ממשלת לבנון באחריות לירי • נתניהו הפנה גם אצבע מאשימה אל עבר איראן שממנת את הטרור (ביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לירי הקטיושות משטח לבנון לעבר קרית שמונה והאשים את חיזבאללה בירי.

"מה שקורה בלבנון זה שארגון החיזבאללה מציב אלפי טילים ורקטות בדירות, בלב אוכלוסייה אזרחית, ותוך כדי זה הוא מבצע שני פשעי מלחמה בו-זמנית", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית.

"הוא מארגן ירי על אזרחים כפי שהוא ניסה לעשות היום והוא גם מסתתר מאחורי אזרחים כמגן אנושי. זהו פשע מלחמה כפול שנעשה בחסות ממשלת לבנון וצבא לבנון, שאינם נוקפים אצבע כדי למנוע את ההתחמשות הזאת ואת הפשעים הללו", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו האשים ואמר: "אנחנו רואים בממשלת לבנון אחראית להתפתחות הזאת. אנחנו גם יודעים שמי שעומד מאחורי החיזבאללה בהתחמשות הזאת זאת כמובן איראן. זו אותה איראן שממשיכה בסיוע לממשלת סוריה בטבח האזרחים, ושממשיכה בחימוש ארגוני הטרור במעשי טרור במדינות רבות. זו גם אותה איראן שמפתחת עכשיו צנטריפוגות מתפתחות שיכולות להעשיר אורניום בקצב של עד פי שישה יותר מהר מהצנטריפוגות הרגילות שברשותה".

בסיום דבריו התייחס ראש הממשלה להתאוששות הכלכלית בגזרה האיראנית: "כל זה נעשה עכשיו, עוד לפני שנכתב ההסכם, ועוד לפני שנחתם ההסכם אני רואה כבר שיש התאוששות מסוימת בכלכלה האיראנית. אנחנו עוקבים אחר הדברים הללו, מציינים אותם אל העולם ואנחנו ממשיכים לראות במניעת התגרענותה של איראן כיעד המרכזי שלנו מבחינת הביטחון הלאומי של מדינת ישראל, כמו גם הביטחון של האזור ושל העולם כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר