תיעוד וידאו נדיר: צה"ל מתאמן נגד החיזבאללה

בעוד ארגון החיזבאללה ממשיך להתחמש בנשקים ארוכי טווח, בצה"ל לומדים כל העת על השינויים בשטח. צפו בתיעוד וידאו נדיר מאימון של גדוד ההנדסה הקרבית 601 (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילומים: צה"ל)

בעוד ארגון החיזבאללה ממשיך להתחמש בנשקים ארוכי טווח, בצה"ל לומדים כל העת על השינויים בשטח כדי לשפר את דרכי ההתמודדות עם האויב.

צה"ל מפרסם תיעוד וידאו נדיר מאימון מיוחד של גדוד ההנדסה הקרבית 601, המספק הצצה נדירה לאימון בו תרגלו הלוחמים תרחיש לחימה מקיף מול החיזבאללה - כולל חטיפת פעיל טרור.

מג"ד 601, סא"ל ינאי מנור, סיפר לאתר צה"ל כי "הדרך לשמור על כשירות ולהיות חדים היא לתרגל. שאנשים יישארו בפוקוס. אנחנו מנסים לדמות עד כמה שיותר את הדברים שיקרו באמת. אלו תרחישים מחושבים שאנו צופים שיתממשו מול חיזבאללה".

לדבריו, "חיזבאללה הוא ארגון גרילה ולא פועל כמו צבא סדיר. מהבחינה הזו האויב מאתגר הרבה יותר. הוא חי בין האוכלוסייה האזרחית ולא מסתובב בחופשיות בשטח. האתגר הוא לדעת מי הם האנשים האלה שמייצגים את ארגון החיזבאללה".

"אתה מנסה לזהות התנהגויות לא אופייניות ומנסה לבדל את הטרוריסטים מהאזרחים הבלתי מעורבים. הטרוריסט לא ילך עם מדים וכומתה. הם מחפשים ללמוד עלינו כל הזמן", מספר סא"ל מנור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר