חייל דתי הודח לאחר שעבר על הכללים

חייל המשרת בנח"ל הדתי הודח בימים האחרונים לאחר שהתנהג בניגוד לכללים בצה"ל, שעות לאחר שנתקל בידויי אבנים וסלעים לעברו בשכונת אבו סנינה בחברון (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולם אין קשר לכתבה)

חייל המשרת בנח"ל הדתי הודח בימים האחרונים לאחר שהתנהג בניגוד לכללים בצה"ל, שעות לאחר שנתקל בידויי אבנים וסלעים לעברו ולעבר חיילים נוספים שפטרלו בשכונת אבו סנינה בחברון. החייל הודח מתפקיד לחימה לאחר משפט צבאי וישמש מעתה כחייל ג'ובניק.

חבר-הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי שפרסם את דבר המקרה תחת הכותרת "חיילי הנחל בחברון: לא רוצים אוכל או כסף רוצים לשמור על הכבוד", צירף תמונת מסך ובה הודעה ששיגר אליו חייל באותה פלוגה.

החייל מספר את שאירע: "אתמול זרקו עלינו סלעים באבו סנינה - שכונה בחברון, בגלל תסכול החיילים של חוסר כבוד ואי היענות לזריקת סלעים אחד החיילים החליט לתת מרגע של עצבים מכה באוטו, המקום ידוע כמקום חם שנזרקים ממנו בקבוקי תבערה וסלעים בגלל אוכלוסיה שידוע כבעייתית, החיילים נקלעים פעמים רבות בחוסר מענה לאבנים בחוסר שעות שינה בחוסר יציאות לבית בחוסר כסף וחוסר אוכל, החייל פעל משעת כעס בגלל עומס הרגשות".

לעצם העניין אומר החייל כי הוא לא מצדיק את מעשיו של חברו שהודח: "אני לא מצדיק אותו על מכת הרכב אבל היום בבוקר היה המשפט והוא נלקח להיות ג׳ובניק כעונש, כמה כאב לו שהוא רצה לשרת את המדינה בכבוד אבל במקרה שלו אין כבוד ואין שירות. הוא היה יכול לקבל ריתוק או אפילו כלא, אבל שמו אותו בין הפטיש לסדאן ולקחו לו את התפקיד שחלם עליו".

"אנחנו לא מבקשים אוכל כסף או שעות שינה, מבקשים רק כבוד ושיבואו לקראתנו שיבינו אותנו! אנחנו אוהבים את העבודה שלנו וגאים לשרת את המדינה אבל מה עם הדדיות?", כתב החייל לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר