נתניהו:

"הנערים נחטפו על ידי טרוריסטים, אנו ערוכים לכל תרחיש"

לאחר שבת של דיונים והערכות מצב, מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו הודעה לציבור. לדבריו: "הנערים שלנו נחטפו על ידי ארגון טרור, חד וחלק, אין ספק בזה" • נתניהו הצהיר: "נפעיל את כל הכלים שעומדים ברשותינו לאתר את החטופים, נתכונן לכל תרחיש אפשרי" (חדשות, ביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |

חטיפת הנערים אייל יפרח (19), גיל-עד שאער (16) ונפתלי פרנקל (16): ראש הממשלה בנימין נתניהו שהה במהלך השבת בדיונים עם ראשי מערכת הביטחון, הרמטכ"ל, ראש המוסד וראש השב"כ.

מיד עם צאת השבת, יצא ראש הממשלה אל התקשורת ואמר: "אנחנו מצויים בעיצומה של פעולה נרחבת לאתר ולהחזיר את שלושת הנערים הנעדרים, שלושה תלמידים צעירים שהיו בדרכם הביתה, אני שוחחתי עם ההורים שלהם לפני כניסת השבת, אמרתי שאנחנו עושים כל מה שמדינת ישראל יכולה לעשות כדי להחזיר הבייתה את ילדיהם שהם ילדינו".

"אני חייב להגיד שההורים הללו גילו איפוק ותעצומות נפש שהם מעוררי הערצה" הוסיף ראש הממשלה: "ובשעות קשות אלה, לב האומה כולה עם הנערים ועם המשפחות שלהם".

באשר לפעילות כוחות הביטחון אמר ראש הממשלה: "מטבע הדברים אינני יכול למסור כל מה שידוע לנו, לא ברגע זה, אני כן יכול לומר את הדבר הבא: הנערים שלנו נחטפו על ידי ארגון טרור, חד וחלק, אין ספק בזה, הם נחטפו על ידי ארגון טרור".

באשר להנחיות לכוחות הביטחון, אמר נתניהו: "ראשית, להפעיל את כל הכלים שעומדים ברשותינו לאתר את החטופים. שנית, למנוע אפשרות של העברתם לרצועת עזה או לכל מקום אחר". ההצהרה הדרמטית בדבריו של נתניהו הייתה: "להכין את כל הכוחות לכל תרחיש אפשרי".

"רביעית, לדרוש מהרשות הפלסטית, והעומד בראשה אבו מאזן, שמתחומה יצאו החוטפים, לעשות כל מה שנדרש על מנת להחזיר את החטופים בשלום, אנו רואים באבו מאזן וברשות אחראים בכל מתקפה על מדינת ישראל".

"האירוע הזה ממחיש לצערי, את מה שאנחנו אומרים חודשים ארוכים, שהברית עם החמאס מביאה לתוצאות קשות ביותר, כל ארגוני הטרור מחויבים להשמדת ישראל, והם שואבים עידוד מהברית הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות