אש בדרום

חמאס מחריף את האיומים: נפתיע את ישראל בירי חדש

במקביל למטח רקטות שנורה לעבר הדרום ערכה הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס מסע"ת ברצועת עזה, שם החריפו הפעילים את האיומים כנגד ישראל: "נתקוף מטרות חדשות בתגובה לכל צעד אווילי שהנהגתכם תנקוט בו". במקביל, העימותים בשועפט בין מפגינים ערבים לכוחות הביטחון נמשכים. (חדשות,צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הסלמה בדרום: ארגון הטרור חמאס מחריף את האיומים כנגד ישראל והודיע כי ירחיב את טווח שיגור הרקטות אל עבר יישובים שעדיין לא חוו התקפת רקטות. אנשי הזרוע הצבאית של הארגון ערכו הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים ברצועת עזה, זאת במקביל למטח רקטות שנורה לעבר יישובי הדרום.

"היישובים שלכם יהיו בטווח הרקטות שלנו ונתקוף מטרות חדשות בתגובה לכל צעד אווילי שהנהגתכם תנקוט בו", אמר דובר הארגון ברצועה. "יש לנו בנק מטרות שישראל צופה פגיעה בהן וכן מטרות אחרות שישראל אינה צופה פגיעה בהן".

לדבריו, לישראל יש את היכולת לקבוע את תחילת המערכה אך אין לה את היכולת לקבוע את השתלשלותה ואת סופה.

בנוסף, דובר הארגון הודיע כי הזרוע הצבאית ערוכה לכל האפשרויות והיא נמצאת בתיאום מלא עם שאר הפלגים ברצועת עזה. הוא ציין כי מעצרם של משוחררי עסקת שליט הוא הפרה של ההסכם וחציית גבול של ישראל.

כאמור, איומי חמאס נשמעו במקביל למטח רקטות שנורה לעבר יישובי הדרום, כאשר אזעקת "צבע אדום" נשמעה ברצף בעיר שדרות ובמועצה האזורית שער הנגב. שתי רקטות התפוצצו באזור התעשייה בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב. הרקטות גרמו להצתת שריפות. לא דווח על נפגעים בנפש.

כזכור, מוקדם יותר היום נורתה רקטה לעבר העיר אופקים, זאת לאחר חודשים ארוכים שהייתה מחוץ למעגל הירי.

בתוך כך, הבוקר הודיע הצבא כי הוא מרכז כוחות בגבול הרצועה. הפרסום מגיע כאזהרה לארגוני הטרור ברצועה כי צה"ל ערוך להרחיב את המערכה באזור ולא להסתפק בחיסולים מהאוויר על ידי כלי טיס של חיל האוויר.

במקביל, העימותים בין כוחות הביטחון למפגינים ערבים בשועפט בירושלים נמשכים. המפגינים מיידים אבנים לעבר השוטרים, הציתו פחי אשפה וניפצו שמשמות של מכוניות.

המפגינים זועמים על רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר. לטענתם, אנשי ימין קיצוניים רצחו אותו. עם זאת, במשטרה עדיין בודקים את כל הכיוונים, כאשר גם הכיוון הפלילי לא נזנח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות