הקרב נגד הטרור

שני קציני שריון נהרגו; 30 מחבלים חוסלו ו-200 מטרות הותקפו

הקרב ברצועת עזה נגד הטרור נמשך זה היום ה-16 • 120 פצצות הונחתו על שכונת סג'עייה, 200 מטרות הותקפו ביממה האחרונה ו-30 מחבלים חוסלו • שני קציני שריון נהרגו אמש ברצועת עזה, 3 חיילים נפצעו קשה, 9 בינוני ו-8 חיילים נפצעו באורח קל • עד כה נחשפו 28 מנהרות (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילומים: הדס פרוש - פלאש 90)

מבצע "צוק איתן": כוחות צה"ל המשיכו הלילה (רביעי) בקרב אדיר נגד מוקד הטרור בשכונת סג'עייה ברצועת עזה, בה מתרכזת המערכה הצבאית.

גורם צבאי בכיר עדכן כי "הורדנו 120 פצצות על השכונה עד כה. יש שם גדוד שלם של חמאס עם מפקדות ואמצעי לחימה רבים".

הגורם מעדכן כי צה"ל חשף עד כה 28 מנהרות מתוכן שישה הושמדו. "פעילות השמדת המנהרות היא במוקד שלנו, אנחנו רואים יותר לחימה סביב המנהרות. יש פגיעה משמעותית בשעות האחרונות בסג'עייה במחבלים. החיילים מתקדמים בזהירות".

הגורם הצבאי מכחיש הבוקר את הדיווחים אמש בכלי התקשורת ואומר: "לא מכירים הפצצת ביתו של מוחמד דף".

הבכיר הצבאי מציין כי "יש לחץ כבד על האוכלוסייה הפלסטינית" ומדגיש כי "יש קציני אוכלוסיה בכל גדוד שפועלים ברצועה כדי לראות אם צריך חלון הומניטרי. אנו עם אצבע על הדופק לגבי מה שקורה באוכלוסיה האזרחית ואנו בקשר רצוף עם עם אונר"א".

הבכיר מתייחס גם לירי הרקטות על גוש דן ואומר כי "האיום הרקטי עדיין קיים בעזה למרות המספרים שירדו בימים האחרונים".

הבוקר, התחדש ירי הרקטות מעזה לעבר ישראל ומערכת כיפת ברזל יירטה רקטה שנורתה לעבר חוף אשקלון.

עד כה, לפי צה"ל, הותקפו מתחילת המבצע 3,250 מטרות - 200 מהן ביממה האחרונה. מתחילת המבצע הקרקעי נהרגו 210 מחבלים, 30 מהם רק ביממה האחרונה.

דובר צה"ל התיר הלילה לפרסום כי אתמול בשעות הערב נהרגו שני קציני שריון ברצועת עזה. השניים הם סרן דמיטרי לויטס, מפקד פלוגה בן 26 מירושלים שנורה למוות מאש צלפים, וסגן נתן כהן, מפקד מחלקה.

כמו כן, במהלך היממה האחרונה, נפצעו 3 חיילי צה"ל באורח קשה, 9 חיילים נפצעו באורח בינוני ו-8 חיילים נפצעו באורח קל במהלך פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה.

מתחילת הלחימה ועד כה נהרגו 29 קציני וחיילי צה"ל ועוד חייל אחד, סמל אורון שאול, שטרם זוהה סופית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר