משפחתו של אורון שאול עדיין בחוסר ודאות לגבי גורל בנם

משפחת החייל אורון שאול עדיין נמצאים בחוסר וודאו לגבי גורלו של בנם המוגדר כנעדר. מאות נוהרים לבית המשפחה כדי לתמוך ולחזק, בין הבאים גם הוריו של גיל-עד שעאר (צבא)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פייסבוק)

נבצע צוק איתן: זה כארבעה ימים שמשפחתו של החייל שאול אורון נמצאים בחוסר ודאות באשר מה עלה בגורל החייל שנעדר מאז אסון הנגמ"ש ברמועת עזה.

נכון להבוקר (חמישי) בני המשפחה עדיין לא יודעים האם הוא בן החיים או שמא נהרג מהתפוצצות הנגמ"ש, אתמול הגיעו מאות לבית המשפחה לעודדם ולחזקם, אך גם קציני העיר שהגיעו לביתם לא ידעו לענות להם על השאלה מה עלה בגורל בנם.

ההערכה הצבאית היא כי שאול נהרג בהתפוצצות הנגמ"ש אך כל עוד ואין זיהוי וודאי הוא מוגדר כנעדר, ובינתיים החמאס חוגג כי כביכול חטף את ארון.

בת דודתו, רחלי גזית אמר הבוקר כי: "נכון לרגע זה אין לנו שום מידע חדש בקשר לאורון ואנחנו עומדים בקשר עם הצבא בנושא הזה. הובטח לנו שברגע שיהיה עדכון, כל עדכון, הם ימסרו לנו. אנחנו סומכים על הצבא בעניין הזה".

מי שריגש אתמול את המשפחה היו אלו בני הזוג בת גלים ואופיר שאער שבנם גיל-עד נחטף ונרצח בחודש שעבר.

בצאתה מבית המשפחה אמרה בת גלים שאער: "אלה שעות קשות מאוד. באנו לחבק ולחזק. מצאנו משפחה מאוד חזקה. אנחנו רוצים לחזק את ידי צה"ל, את ידי החיילים, את הצבא שלנו.

"אנחנו רוצים לשלוח גם תנחומים למשפחות השכולות, ומקווים לשמוע כבר בשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר