הר' אביחי רונצקי הודח מצה"ל לאחר שהדליף מידע לנפתלי בנט

הר' אביחי רונצקי, מי שהיה הרב הראשי הצבאי, איש הציונות הדתית, הודח משורות צה"ל לאחר שעלה החשד נגדו כי הדליף מידע ליו"ר 'הבית היהודי' וחבר הקבינט נפתלי בנט (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
רונצקי ובנט (צילום: פלאש 90)

סערה: הר' אביחי רונצקי, מי שהיה הרב הראשי הצבאי, איש הציונות הדתית, הודח משורות צה"ל לאחר שעלה החשד נגדו כי הדליף מידע ליו"ר 'הבית היהודי' וחבר הקבינט נפתלי בנט.

הרמטכ"ל בני גנץ הדיח את רונצקי לאחר שנחשף כי הוא עמד מאחורי הדלפה של מסמך צבאי לשר בנט.

יצוין כי רונצקי נמנה על הרבנים בציונות הדתית שתומכים בשר נפתלי בנט עוד מאז התמודדותו בפריימריז ב''בית היהודי'.

בתגובה מסרו מלשכת יו"ר 'הבית היהודי' כי "ההתעקשות של השר בנט להביא לפעולת המנהרות לא הגיעה אליו מאסטרולוגים, אלא מירידה לשטח, ומפגישות חוזרות ונשנות עם גורמי ביטחון, מודיעין ומומחים שונים. הצלת חיי אדם חשובה אפילו יותר מתדרוכים פוליטיים".

"אנו מקווים כי בקרוב יפיקו את כל הלקחים סביב דחיית פעולת המנהרות והשלכותיה, והשר בנט יהיה הראשון שישמח לדון בכך. בכלל, אנו מתרשמים עמוקות מכך שרוח הלחימה שבה לפוליטיקאים מסויימים בשלהי ספטמבר", הוסיפו.

הרב רונצקי עצמו הכחיש את הדברים ואמר כי "לא הייתי כלל בקשר עם בנט". לגביי הטענה כי הודח מצה"ל אמר רונצקי כי "זה לא נכון, לא טיפלו בי משמעותית, אף אחד לא דיבר איתי. הייתי במילואים גם אחרי מבצע צוק איתן ויש לי מילואים נוספים בסוכות, אני לא יודע במה מדובר".

רונצקי הוסיף כי "אשמח אם מישהו מהגורמים ידבר איתי או שיביאו דוגמאות. בזמן המבצע העברתי שיחות לחיילים לחיזוק רוח הלחימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר