ערבי תקף מאבטח במהלך בדיקה

שוטרי משמר הגבול עצרו נוסע ערבי לאחר שתקף מאבטח שהיה במהלך בדיקת אוטובוס. הערבי נעצר והובא לחקירה שם ייבדק אם המניע לתקיפה היה לאומני (צבא וביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כביש המנהרות (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

יום לאחר פיגוע הדריסה בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת בבירה, שגבה את חייה של חיה זיסל ברון הי"ד, פעוטה בת שלושה חודשים, שבוצע על ידי טרוריסט שפל שבו עבד א-רחמן א-שלודי (20), תושב סילוואן במזרח ירושלים, מתברר כי הערבים תושבי העיר אינם נחים לרגע בפגיעתם באזרחים ובאנשי כוחות הביטחון.

שוטרי משמר הגבול עצרו הבוקר (חמישי), נוסע ערבי, לאחר שתקף מאבטח במהלך בדיקת אוטובוס הסעות במחסום המנהרות בכניסה לירושלים.

כשהוא אזוק הובא החשוד לחקירה בתחנת מגרש הרוסים בירושלים, שם בודקים כוחות הביטחון את הסיבה שהביאה אותו לתקוף את המאבטח במקום ונבדקים מספר כיווני חקירה.

הבוקר התרחשו שתי תקריות של יידוי אבנים על יהודים. תחילה כמה אלמונים רעולי פנים - ערבים תושבי מזרח ירושלים, יידו אבנים לעבר גן ילדים בשכונת מעלה הזיתים בראס אל-עמוד. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לגדול הנס, באותה שעה בה יידו הם את האבנים, לא היו ילדים בגן, מאחר והלימודים במקום מתחילים דקות לאחר מכן.

כעבור זמן קצר התרחשה תקרית נוספת כאשר כמה ערבים תושבי מזרח ירושלים יידו אבנים לעבר כוחות משטרה ומג"ב שקיימו סיור ביטחוני באזור. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר