התפתחות דרמטית

הימ"מ והשב"כ חיסלו את החשוד בירי ביהודה גליק

שעות ספורות לאחר ניסיון ההתנקשות בפעיל הימין יהודה גליק, בו נפצע באורח קשה מאוד, פשט כוח של הימ"מ על שכונת אבו טור במטרה לעצור פלסטיני החשוד במעורבות בירי כחלק מפעילות משותפת של המטרה והשב"כ. החשוד, החל לירות לעבר הלוחמים שמיהרו להשיב לעברו באש וחיסלו אותו (חדשות בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
זירת חיסול החשוד בירי (צילום: شبكة فلسطين للحوار)

התפתחות דרמטית: שעות ספורות לאחר ניסיון ההתנקשות בפעיל הימין יהודה גליק, בו נפצע באורח קשה מאוד, כוחות הביטחון חיסלו הבוקר (חמישי) את החשוד בירי, שלפי הדיווחים עבד במסעדה של המרכז למורשת בגין בירושלים.

כוחות הביטחון ירו והרגו את מועתז חיג'אזי, אסיר פלסטיני משוחרר, פעיל הג'יהאד האסלאמי, בביתו בשכונת אבו טור במזרח ירושלים.

במהלך פעילות הכוחות באבו טור, אותר בחניית הבית של חיג'אזי אופנוע, ובחיפוש נמצא גם אקדח שבאמצעותו ככל הנראה ירה ופצע קשה את גליק.

חיג'אזי, נעצר בגין פעילות טרור במהלך אינתיפאדת אל-אקצא בשנת 2002 ונשלח לעשר שנים בכלא. בשנת 2012 הוא שוחרר.

גורם משטרתי אמר כי המחבל שנהרג הוא החשוד בניסיון ההתנקשות ביהודה גליק. לדבריו, כוח ישל הימ"מ ירה בו במהלך ניסיון להביא למעצרו.

יצוין כי כעת נבדק החשד כי חיג'אזי אחראי לירי לעבר החייל בהר הצופים, שעות ספורות לאחר פיגוע הטרקטור בירושלים.

ההערכה של גורמי הביטחון היא כי מדובר בתשתית רחבה של הג'יהאד האסלאמי. הבוקר נעצר חשוד נוסף במעורבות בניסיון החיסול.

מהמשטרה מסר כי "בפעילות משותפת של משטרת ירושלים ושירות הביטחון הכללי, הגיע הבוקר כוח ימ"מ לשכונת אבו טור לביצוע מעצר של בן מיעוטים החשוד במעורבות באירוע הירי אתמול לעבר יהודה גליק".

"עם הגעת הכוח לביתו, החל החשוד לירות לעבר הכוח שהשיב באש וחיסל אותו", נמסר מהמשטרה.

לדבריו, "כוחות משטרה ולוחמי מג"ב פרוסים בשכונה וברחבי העיר לשמירה על הביטחון".

מהשב"כ נמסר כי "בפעילות מאומצת ומהירה של שב"כ, בשיתוף ימ"מ ומשטרת ירושלים, אותר חשוד במעשה, פלסטיני בן 32 מאבו טור. במהלך ניסיון המעצר פתח החשוד באש לעבר הכוחות מנשק שהיה ברשותו. הכח הגיב בירי במהלכו נהרג החשוד".

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' אמר כי "סגירת מעגל מדויקת ומהירה הביאה לחיסולו של היורה. לא נאפשר לטרור להרים ראש בירושלים. יידע כל טרוריסט שזרוע משטרת ישראל ומערכת הביטחון תגיע לכל בן בליעל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר