תיעוד: לוחמי "דובדבן" עוצרים את המחבלים מפיגוע בקבוק התבערה

צה"ל מפרסם קטע וידאו בו נראים לוחמי יחידת "דובדבן" במעצר החשודים בביצוע הפיגוע ביום חמישי האחרון בו נפצעה באורח קשה הילדה איילה שפירא בת ה-11. צפו בוידאו (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

פיגוע בקבוק התבערה בשומרון: דובר צה,ל פרסם הערב (מוצאי שבת) קטע וידאו בו נראים לוחמי יחידת "דובדבן" כשהם עוצרים את החשודים בביצוע פיגוע בקבוק התבערה בשומרון ביום חמישי, בו נפצעה באורח קשה הילדה איילה שפירא.

מפקד החטיבה המרחבית אפרים, אל"ם גיא ברגר אמר כי "עם קבלת הדיווח על הפיגוע הגיעו כוחות של החטיבה המרחבית אפרים יחד עם כוחות רפואה אזרחיים וצבאיים למקום. הוגש טיפול רפואי ראשוני לאב ולבתו הפצועים, והם פונו לבית החולים על גבי טיפול נמרץ צבאי".

"מיד לאחר האירוע, בזכות מודיעין מדויק של השב"כ וביצוע מקצועי של יחידת 'דובדבן', פשטנו בכוחות גדולים על הכפר ועצרנו את המחבלים", סיפר ברגר. "צה"ל ימשיך לעשות כל שביכולתו על מנת להגן על תושבי הגזרה ולסכל פעולות טרור בעתיד".

האב משחזר (צילום: יוגב אטיאס - Ynet)

החשודים הם צעירים תושבי הכפר עזון שבשומרון. השניים, בהם קטין בן 16, הודו בחקירתם בביצוע המעשה, וסיפרו כי יצאו מהכפר בו התגוררו לעבר הכביש בכדי להשליך בקבוקי תבערה על רכבים ישראלים. הם המתינו בצד הדרך, וכשהבחינו ברכבים הדליקו את בקבוק התבערה והשליכו אותו לעבר הרכב בו נסעו שפירא בת ה-11 ואביה אבנר.

ד"ר איתי פסח, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בשיבא עדכן הערב כי "הילדה הובאה לפה שלשום כשהיא סובלת מכוויות נרחבות ברחבי גופה. היא עברה ניתוח ראשון בסדרה של ניתוחים שצפויים לה לטיפול בכוויות ולהבטחת נתיב האוויר שלה. מצבה מוסיף להיות קשה אך יציב".

"אנחנו מקווים שהיא תמשיך להישאר יציבה גם בימים הקרובים. היא עדיין בסכנת חיים אך מצבה השתפר מאז שהגיעה. היא תמשיך להיות מאושפזת בטיפול נמרץ גם בימים הקרובים, וצפויים לה ניתוחים וטיפולים נוספים בשבועות הקרובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר