בעקבות הראיון

מומחה לשפת גוף מתריע: "אני מזהה את המחבל הבא"

ד"ר אמיר הלמר, מומחה לשפת גוף, שהתריע מפני המחבל מהפיגוע במלכי ישראל, שב ומתריע מפני שני ערבים נוספים ממזרח ירושלים שהתראיינו בערוץ 1: "אני מזהה את המחבל הבא". צפו (חדשות)

(צילומסך: הערוץ הראשון)

בתוכנית 'יומן' בערוץ הראשון שודרה כתבה של ריאד עלי שנכנס לשכונות במזרח ירושלים שכותרו בשבוע האחרון, בהן עיסאוויה, ראס על עמוד, מחנה הפליטים שועפט ועוד ושוחח עם התושבים.

כעת, ד"ר אמיר הלמר, מומחה לתקשורת ושפת גוף, שצפה בכתבה ופענח את שפת הגוף של שני ערבים שמתראיינים לכתבה מתריע כי הוא "מזהה את המחבל הבא".

"אני לוקח שני ערבים ומפענח את שפת הגוף שלהם, אחד מהם מהווה איום ברור ומיידי על מדינת ישראל. השני בונה דור שיהווה איום ברור למדינת ישראל", מתריע ד"ר הלמר.

צפו בפענוח של ד"ר אמיר הלמר (צילומים: הערוץ הראשון)

בפענוח, מציג ד"ר הלמר כיצד גם הכתב ריאד עלי משדר בשפת הגוף לחץ מול דברי הערבי. "אני אסיר לשעבר, למדתי משהו בחיים", אומר מוחמד אמטיר, איש חמאס מקלנדיה, וד"ר הלמר מפענח שיש מישהו שמשפיע עליו.

"כולנו מוכנים למות למען פלסטין", מוסיף אמטיר וד"ר הלמר מסביר כי כשהוא אומר "למדתי משהו" ומסתכל הצידה ואחר כך אומר במבט מאיים "כולנו מוכנים", מלמד המון. "אני יודע שהא לא לבד, יש שם ארגון, מישהו שמנחה אותם ואני יודע שיש מספר אנשים שמוכנים לפעולה מיידית ובאופן ברור כרגע להיות מחבלים", טוען ד"ר הלמר.

ד"ר הלמר מוסיף כי "אני צועק את זה, לשב"כ למשטרה לצבא, זה אדם שיש לעצור אותו מיידית, לתחקר אותו, כי יש שם מספר רב של אנשים, לא אחד ולא שניים, יש שם מספיק אנשים שיכולים להיות מופעלים בכל רגע נתון, ואדם כזה הוא קל להשפעה".

ד"ר אמיר הלמר (באדיבותו)

מרואיין נוסף, מוחמד אבו עודה, איש פתח מקלנדיה, אורמ בראיון "עכשיו נשאיר את התפקיד לילדים שלנו", ובבענוח של שפת הגוף, אומר ד"ר הלמר כי "הוא מגדל מחבלים שהם יהוו יום אחד איום ברור למדינת ישראל. ואני מאמין לו".

כזכור, ד"ר אמיר הלמר בחן לפני כשנה את הריאיון לאתר ynet של עלאא אבו ג'אמל, המחבל שביצע את פיגוע הדריסה והדקירה המחריד ברחוב מלכי ישראל בירושלים בשבוע שעבר, והזהיר כי הוא אדם מסוכן.

אבו ג'אמל התראיין לאחר הטבח בבית הכנסת בהר נוף, כקרוב משפחה של המחבלים, וד"ר הלמר הזהיר כי הוא אדם מסוכן שידע על הכוונה לבצע את הפיגוע המחריד בבית הכנסת בהר נוף.

בנוסף, הלמר טען בניתוח כי אבו ג'מאל אף ידע על כוונה להוציא אל הפועל פיגועים נוספים. אם זה לא מספיק, הלמר נשמע אומר בסרטון כי הוא מאוד מקווה שהריאיון הזה יגיע לידי כוחות הביטחון בכדי שאלו יחקרו את אבו ג'אמל.

מוחמד אמטיר (צילומסך: הערוץ הראשון)
מוחמד אבו עודה (צילומסך: הערוץ הראשון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר