אדיר במרום

צפו: מטוסי החמקן הישראלים המריאו לטיסה ראשונה

צמד מטוסי ה'אדיר' F-35I שנחתו אתמול בישראל, המריאו הבוקר לטיסת אימון ראשונה מעל לשמי ישראל. המטוסים לוו על ידי מטוסי F-16 ושהו בשמיים כשעה. תיעוד (צבא ובטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
צמד ה'אדיר' F-35 בשמי מדינת ישראל (צילום: דובר צה"ל)

"אדיר" במרום: צמד מטוסי החמקן F-35 שנחתו אמש באיחור בישראל, המריאו היום (שלישי) לראשונה מבסיס חיל האוויר הישראלי - נבטים. מי שהוביל את צמד המטוסים החמקניים הוא סגן-אלוף יותם, מפקד טייסת ה'אדיר' הראשונה בחיל האוויר, סגן מפקד הטייסת רב-סרן ד׳ הטיס את המטוס השני.

הF-35 ממריא מנבטים (צילום: חיל האוויר)

בחיל האוויר אומרים כי ההמראות הגיעו לאחר הכנות רבות של צוותי האוויר והצוותים הטכניים, על פי חיל האוויר הטיסה, ארכה כשעה מעל שמי מדינת ישראל כאשר את מטוסי האדיר החדשים מלווים מטוסי סופה.

ה"אדיר" F-35 מלוווה על ידי מטוס "סופה" (צילום: חיל האוויר)

אמש נאם מפקד חיל האוויר האלוף אמיר אשל בטקס קבלת המטוסים והתייחס בנאומו לאיחור בנחיתת המטוסים ואמר: "הטייסים האמריקאים נמנעו מסיכונים ואנו מעריכים את מאמצם להביא את המטוסים הביתה היום".

בטיסה מעל לישראל (צילום: חיל האוויר)

על המטוס עצמו אמר: "אנחנו יודעים שזהו המטוס הטוב בעולם. מהפכת הדור החמישי מתחילה הלילה פה בנבטים. הכוח האווירי יהיה קטלני הרבה יותר, משולב ורלוונטי מתמיד. ב-2017 המטוס יהיה מבצעי ונפעיל אותו באופן שיעלה על דימיון מתכנניו וציפיותיהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר