פרסום ראשון

אנשי השב"כ חילצו אברך שהותקף בידי פלסטינים

דרמה הערב במודיעין עילית: אברך תושב העיר שנכנס לכפר דיר קדיס הסמוך - בכדי לתקן את רכבו בזול, הותקף קשות בעקבות ויכוח על מחיר התיקון, וניצל ברגע האחרון מלינץ - רק בעקבות עירנותם של אנשי כוחות הביטחון. רבנים בעיר מתריעים: אל תתפתו למחיר הזול (בטחוני)

דוד כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

נס: אברך תושב מודיעין עילית ניצל מלינץ היום לפנות ערב, לאחר שהותקף ע"י פלסטינים תושבי הכפר דיר קדיס הסמוכה למודיעין עילית. כוחות צבא רבים שצפו בנעשה הסתערו לעבר הפלסטינים וחילצו את האברך המבוהל מהמקום.

הסיפור הזה, תחילתו בפשיעה וסופו באונס. כידוע, לא מעט תושבים במודיעין עילית עושים את דרכם מידי יום לעבר המוסכים בכפר דיר קדיס, אותם תושבים מעדיפים להכנס אל תוככי הכפר העוין למרות הסיכון הרב הכרוך בכניסה מעיין זו, הכל למען המחירים במקום, הנמוכים בהרבה מהמחירים במוסכים הסמוכים למודיעין עילית.

אלא שהפעם, הסיפור כמעט נגמר באסון. אותו אברך ניגש לעבר הפנצריה המקומית וביקש מאחד הפלסטינים במקום לתקן את רכבו. בסיום העבודה דרש מנהל המוסך מהאיש סכום גבוה מהרגיל, וזאת עקב העבודה שלדבריו הייתה חריגה. האברך לא ויתר וסירב לשלם את הסכום, ובתגובה הסתערו לעברו תושבי הכפר שבאו לעזרתו של בעל המוסך.

הנס הוא, שכוחות השב"כ עקבו מרחוק אחר הנעשה, והזניקו למקום גדוד של לוחמי דובדבן שהסתערו לעבר קבוצת הפלסטינים שכבר החלו להלום באברך. הכוחות חילצו את האברך ההמום, שהיה מוטל כבר על הרצפה, חילצוהו במהירות מהמקום, לא לפני שהם מתרים בו לבל ישוב יותר לאזור.

הכוחות במקום עצרו מספר תושבים בכפר שהוכנסו לתוך רכבי השב"כ, ונלקחו לחקירה.

איש ביטחון שצפה בנעשה במקום סיפר ל"כיכר השבת", כי לא היה חסר הרבה בכדי שתושבי הכפר היו מסיימים את ביצוע הלינץ באברך, אלמלא ערנותם המוגברת של כוחות השב"כ, ספק אם היה האברך היה שב חי אל ביתו.

עסקנים בעיר שבים הערב ומתריעים בפני התושבים, לבל להכנס לכפרים הערבים הסמוכים. המדובר בסכנת נפשות של ממש, ובסיכון חיים בעבור כמה פרוטות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר