חשיפה: בחור-ישיבה "עריק" נלכד בתום מבצע ממושך

פרסום ראשון: בחור-ישיבה נלכד בכניסה לביתר-עלית, לאחר שהפך ל"עריק". בפנים: כל הפרטים על המבצע של צה"ל שבסופו נלכד הבחור (צבא)

דוד כהן, כיכר השבת | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

לאחר מרדף של מספר שנים, המשטרה הצבאית שמה את ידה על בחור-ישיבה בן 21 מירושלים, תלמיד ישיבת מיר, שנחשב לעריק הלה נעצר במוצאי-שבת ע"י המשטרה הצבאית בכניסה לעיר ביתר-עילית.

הכל החל לפני 3 שנים. הבחור יצא מחוץ לגבולות ישראל, מבלי ליידע את שלטונות צה"ל. לאחר מספר חודשים נחת הבחור בישראל וכשהגיע לביתו, גילה בתיבת-הדואר מכתב משלטונות הצבא. במכתב נאמר לו שעליו להתייצב מיידית בלשכת הגיוס בירושלים.

הבחור החליט משום מה לזלזל בצו ולא להתייצב בלשכה. ההתעלמות שלו לא ממש הועילה לו. הצבא המשיך לשלוח אליו מכתבי התראה נוספים, והוא המשיך להתעלם.

בלשכת הגיוס בירושלים ראו שכל הפניות שלהם נופלות על אוזניים ערלות ושלחו לביתו צוות מטעם המשטרה הצבאית שבאה אל ביתו על-מנת לעוצרו.

לאכזבתם של השוטרים, הבחור נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. כל הניסיונות ללכוד את הבחור עלו בתוהו.

במערכת הצבאית לא הרימו ידיים, והחליטו בכל מחיר ללכוד את הבחור הסורר שחמק להם מבין האצבעות. במשטרה הקימו צוות מיוחד שעמל שעות נוספות בכדי לעלות על עקבותיו, ובשל-כך דלקו אחריו במעקב ממושך של הצבא שנמשך מזה זמן רב.

לאחר אין-ספור פעמים שחמק משלטונות הצבא, במוצש"ק מזלו לא שפר והוא נתפס בכניסה לעיר ביתר-עילית. בכך תם המרדף אחר "הבחור המבוקש" ביותר במערכת הצה"לית.

הבוקר הבחור נשפט למאסר בתל-השומר ולאחר-מכן הובל לבית-הכלא בעתלית המכונה "כלא 6".

הבחור שנשפט בעוון עריקה, ייאלץ בעל כרוחו להצטרף לשירות הצבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר