"נעצור את המחבל"

בשבת: נפטר לוחם דובדבן שנפגע מפלטת שיש ברמאללה

בשבת קודש נפטר לוחם דובדבן, סמל רונן לוברסקי הי"ד, בן 20 מרחובות. הלוחם נפצע שלשום באורח אנוש לאחר שהושלך לעברו פלטת שיש בפעילות צבאית בסמוך לעיר רמאללה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
סמל רונן לוברסקי הי"ד (צילום: משפחה)

בבית החולים הדסה עין כרם נקבע הצהריים (שבת) מותו של לוחם דובדבן, סמל רונן לוברסקי הי"ד, בן 20 מרחובות. הלוחם נפצע שלשום באורח אנוש לאחר שהושלך לעברו פלטת שיש במהלך פעילות למעצר מבוקשים בסמוך לרמאללה.

מתחקיר צה"ל עלה כי מדובר בפלטת שיש גדולה אותה השליך המחבל לעבר הלוחם, שנפצע אנושות וכאמור במהלך השבת נקבע מותו. המחבל נמלט וכוחות צבא מנהלים מרדף בכדי לעצרו.

דובר צה"ל מסר כי: " נפטר מפצעיו חייל צה"ל, סמל רונן לוברסקי ז"ל, לוחם ביחידת הקומנדו "דובדבן", בן 20, מרחובות. סמל רונן לוברסקי ז"ל נפצע באורח אנוש בעת פעילות מבצעית כנגד חוליית פעילי טרור שהיו מעורבים בביצוע פיגועי ירי".

כזכור, בסוף השבוע, הסבירו בצה"ל כי: "הקסדה נהרסה. הוא נפל על הגב, קיבל מכה נוספת בראשו ופונה. זו הייתה פעולה הכרחית לעצור כמה פעילי טרור שביצעו בעבר פיגועים. הלוחם לבש מיגון מלא כולל קסדה ובעת שהיה צמוד לאחד הבתים הושלכה לעברו פלטת השיש. זו הייתה פעולה נקודתית ובהמשך התפתחה הפרת סדר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב: "אני מביע צער עמוק על מותו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ושולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. זרועות הביטחון יגיעו למחבל ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין".

נשיא המדינה ראובן ריבלין: "בעצב גדול קיבלנו את הבשורה על מותו של לוחם דובדבן, סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל. אמש עוד הספקתי לשוחח עם הוריו ואחיו, לשמוע על מצבו ולשלוח תפילות להחלמתו והיום אנו שולחים בכאב גדול חיבוק של נחמה ושותפות מול האסון הנורא.

"אני מבקש לחזק בשעה קשה זו גם את לוחמי ומפקדי היחידה המופלאים, טובי בחורינו היוצאים לילה לילה אל הפעילות המבצעית המאפשרת את שגרת חיינו בבטחון. אנו כואבים את כאב המשפחה והיחידה ומאמצים אותם אל ליבנו. יהיה זכרו של רונן ברוך".

ראש האופוזיציה, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג: "כואב מאד את מותו בטרם עת של לוחם יחידת דובדבן, רונן לוברסקי שנאבק על חייו בימים האחרונים. תנחומי הכנים למשפחתו וחבריו בתפילה כי לא ידעו עוד צער ושכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר