סיכום צבאי

יום כיפור בעזה: עימותים, הרוגים וחציית גדר

24 פלסטינים חצו את הגדר ברצועת עזה - במהלך יום כיפור והצליחו לחזור לשטח הרצועה. שני חשודים נעצרו. בנוסף, הפלסטינים מדווחים על שני הרוגים בעימותים עם צה"ל (צבא)

עימותים בעזה, בשבוע האחרון (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

העימותים האלימים בגבול רצועת עזה נמשכו גם במהלך יום הכיפורים. שני פלסטינים נהרגו אתמול (שלישי) ליד הגדר. היום, חצו כ-20 חשודים את גדר המערכת בדרום רצועת עזה.

באירוע אחר חצו ארבעה חשודים את הגדר, השאירו ג'ריקן דלק ואמצעי תבערה ליד הגדר, וחזרו לרצועה. בנוסף, צה"ל עצר שני חשודים שחצו את הגדר בדרום הרצועה.

בעזה דווח אתמול כי בעימותים שפרצו אתמול סמוך למעבר ארז, נהרגו שני פלסטינים. עוד דווח גי 46 פלסטינים נפצעו. צה"ל מסר כי לא ידוע לו על נפגעים בעימותים.

בצה"ל אמרו כי "במהלך יום הכיפורים התקיימו מספר הפרות סדר אלימות בכמה מוקדים לאורך גדר המערכת ברצועת עזה בהשתתפות מאות מפרי סדר. מפרי הסדר הבעירו צמיגים, השליכו בקבוקי תבערה ויידו אבנים לעבר הגדר ולוחמי צה"ל. מספר מפרי סדר השליכו רימון ומטען. אין נפגעים ולא נגרם נזק.

"הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש".

עוד נמסר כי "כוח צה"ל זיהה שני חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה. החשודים נעצרו סמוך לגדר והועברו לתחקור כוחות הביטחון. על החשודים לא נתפס נשק".

בצה"ל הוסיפו לדווח כי "במהלך היום כ-20 חשודים חצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה. אחד מהם ריסס בצבע עמדה צבאית. החשודים חזרו לשטח הרצועה. באירוע נוסף חצו ארבעה חשודים את הגדר ומיד חזרו לרצועה, הם השאירו ג'ריקן דלק ואמצעי תבערה ליד הגדר".

בנוסף, שני בלוני נפץ אותרו היום במועצת אשכול עוטף עזה. לוחמי האש פעלו בגזרת עוטף עזה, באזור בארי וכיסופים, בארבע שריפות שנגרמו מבלונים.

שלשום, נהרגו שני פלסטינים בגבול עזה, כשכלי טיס של חיל האוויר תקף מחבלים שהתקרבו לעבר הגדר בדרום הרצועה והניחו במקופ חפץ חשוד. דובר צה"ל מסר כי הותקפו מחבלים שהתקרבו בתנועה חשודה לעבר הגדר והניחו חפץ חשוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר