הלוחמים זועמים

תיעוד: הבדואים גנבו ג'יפ מחניון בסיס צבאי

חוליית גנבים פורצת לרכב פרטי וגוררת אותו מחניון בסיס עיר הבהד"ים: "אי אפשר לסבול יותר אימונים בצאלים כאשר גנבים בדואים חגים סביבנו ומחכים להזדמנות לדפוק לנו ציוד" (צבא)

(צילום: מצלמות אבטחה)

חייל בשירות מילואים שהגיע בשבוע שעבר לקורס בבסיס עיר הבה"דים של צה"ל גילה לתדהמתו שהג'יפ הפרטי שלו נגנב מחניון הבסיס. תיעוד הגניבה ממצלמות האבטחה, גרר תגובות נזעמות של לוחמים נוספים ברשתות החברתיות.

בפוסט שפרסם ליאור שורקה בעמוד הפייסבוק שלו, טען כי בסיום המילואים, לחבר שלו לא היה איך לחזור הביתה. "אנחנו לא צריכים לפחד שלא נמצא את הרכבים שלנו בכל פעם שאנחנו הולכים למילואים. זה בלתי נסבל!".

הוא הוסיף, "אי אפשר לסבול יותר אימונים בצאלים כאשר גנבים בדואים חגים סביבנו כמו פגר באמצע המדבר ורק מחכים להזדמנות לדפוק לנו ציוד".

בשיחה עם mako הוסיף, "אנחנו באים לשרת את המדינה ואין מי שישמור לנו על הרכוש כשאנחנו באימונים או בקורסים. גונבים תחמושת משטחי אימונים וציוד צבאי יקר ערך וגם חפצים אישיים של חייל מילואים. מישהו צריך לעשות לזה סוף".

א', מילואימניק שרכבו נגנב לפני כמה חודשים טען אף הוא כי "במקום להתעסק באימונים לקראת תעסוקה מבצעית אני והחברים שלי עסוקים בלעשות מארבים כדי לתפוס את אלו שגונבים לנו כלי רכב ואמצעי לחימה יקרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר