תקרית חריגה

גבול סוריה: טנקים זיהו חשודים ופתחו באש

כוח צה"ל שהיה במובלעת בגבול סוריה זיהה חשודים ופתח בירי טנקים • כוחות נוספים הופצו וסרקו את השטח • דובר צה"ל: "החשודים התרחקו חזרה לשטח סוריה" (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

לוחמי קרב משולב של חי"ר, שריון והנדסה שהיו בתוך מובלעת בגבול המזרחי עם סוריה זיהו מספר חשודים ופתחו בירי טנקים בכדי להרחיקם מהאזור.

בצה"ל ציינו כי לא היו נפגעים ישראלים בתקרית החריגה וככל הנראה לא היו נפגעים גם בצד הסורי. בשל התקרית, הוקפצו כוחות גדולים בכדי לשלול חדירה לשטח ישראל.

מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר, במהלך פעילות במובלעת במרכז רמת הגולן, תצפיות צה״ל זיהו מספר חשודים בעמדות צבאיות, בסמוך למיקומי הכוח.

"הכוח ביצע ירי פצצות תאורה וירי להרחקה באמצעות טנקים, שלאחריו החשודים התרחקו לשטח סוריה".

כזכור, בחודש שעבר סוריה דיווחה כי חיל האוויר הישראלי תקף באזור הנמל הימי בעיר לטקיה שבצפון מערב המדינה. בסוריה ציינו כי מערכות ההגנה האווירית במדינה הופעלו נגד המתקפה. מדובר בתקיפה השנייה, בתוך פחות מחודש, בנמל הימי המיוחדת לישראל.

מהדיווחים בסוריה עולה כי ישראל תקפה - באמצעות מטחי טילים - מספר מכולות בנמל הימי. במקום פרצה שריפת ענק ונזק רב נגרם למספר מבנים. לא דווח על נפגעים.

גורם בצבא הסורי התבטא: "האויב הישראלי ביצע תקיפה אווירת עם טילים ממעמקי הים התיכון, ממערב ללטקיה, למגרש המכולות בנמל המסחרי בלטקיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר