החיסול בלב שכם

המפקד על חיסול המחבלים: "שמח וגאה"

מפקד חטיבת שומרון, אלוף-משנה, רועי צוויג סיכם את אירוע החיסול בשכם שאירע מוקדם יותר היום וסיפר כי הפעולה תוכננה שבועות ארוכים; "פעולה מקצועית נחושה" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הרכב לאחר ההתנקשות (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)

החיסול בלב שכם: מפקד חטיבת שומרון, אלוף-משנה, רועי צוויג סיכם את אירוע החיסול בשכם שאירע מוקדם יותר היום (שלישי) וחשף כי הפעולה תוכננה במשך שבועות ארוכים.

"לפני מספר שעות, בצהרי היום, בלב העיר שכם, יחידת הימ"מ של משטרת ישראל, סיכלה חולייה של שלושה מחבלים", אמר.

"החולייה שסוכלה ביצעה מספר רב של פיגועים במרחב השומרון, הפעולה אותה ביצע הימ"מ הייתה גולת הכותרת במבצע ארוך בן כמה שבועות בו יחידות משטרה, צה"ל והכוונת השב"כ ביצעו מספר רב של פעולות על מנת לסכל את החולייה, הפעולות היו מקצועיות ונחושות והובילו בסופו של דבר לתוצאה המוצלחת, אני שמח וגאה בפעולת הכוחות".

כזכור, הפעולה בוצעה בידי מסתערבים, לאחר מידע מודיעיני מדויק שנאסף בידי השב"כ, הימ"מ וצה"ל. בתיעודים שצילמו עוברי אורח ערבים, נראה הרכב ובו המחבלים כשהוא מחורר לחלוטין, על פי הדיווחים נורו מעל ל-80 יריות על הרכב.

מידע מודיעיני שהתקבל בצבא העלה כי המחבלים שנהרגו תכננו פיגוע נוסף כבר הערב בשומרון. החולייה מנתה ארבעה מחבלים ובאירוע חוסלו שלושה מהם, כשאחד נעדר. על פי הדיווחים, הלוחמים התחפשו לערבים, ומנעו בנס אירוע נוסף. בעקבות האירוע ברשתות הערביות קראו לצאת למחות בשעה שמונה בערב בתגובה למה שמכונה "רצח שלושת לוחמי המחתרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר