הפיגוע בירושלים

מפקד המחוז: "זהות המעורבים בפיגוע ידועה לנו", בן גביר התפרץ על השר בר לב

חשוד במעורבות בפיגוע בירושלים הסגיר עצמו לידי כוחות הביטחון. מפקד המחוז: "הלילה נשלים את כלל הפעילות" • בן גביר צרח על בר לב (טרור)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בן גביר מתפרץ על השר בר לב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שעות אחרי פיגוע הטרור הקשה במחסום שועפט בבירה: מפקד מחוז ירושלים דורון תורג׳מן קיים הערכת מצב בזירת הפיגוע עם כלל מפקדי הכוחות והנחה על המשך הפעילות המבצעית, החקירתית והמודיעינית וציין כי חשוד אחד במעורבות בפיגוע נמצא בידי כוחות הביטחון. הוא הוסיף ואמר: ״מדובר בפיגוע קשה ולא ננוח עד שנשים ידנו על כל המעורבים בפיגוע הקשה הזה״.

לדברי מפקד המחוז: "כרגע אנחנו במרדף אחר המעורבים. כלל המעורבים זהותם ידועה. יש לנו כרגע אחד ביד ואנחנו במרדף אחר שלושה נוספים במאמצים של כלל הכוחות". הוא הוסף: "הלילה נשלים את כלל הפעילות על מנת לתפוס את כל המעורבים"

מפקד המחוז (צילום: חיים גולדברג)

מהמשטרה נמסר: "כוחות גדולים של מחוז ירושלים ומג״ב, בשילוב יחידות משטרתיות מיוחדת ומסוק המערך האווירי של משטרת ישראל, ממשיכים לפעול באזור מ.פ שוועפאט במצוד אחר המחבל והמעורבים בפיגוע. בתוך כך פועלים כוחות המשטרה בתוך מ.פ שועפאט לטיפול בהפרות סדר במקביל לסריקות שמתבצעות באזור".

אל זירת הפיגוע, המלאה בכוחות ביטחון, הגיע גם חבר הכנסת איתמר בן גביר. זה התפרץ בצעקות, תוך שמתעד את עצמו, לעבר השר לביטחון פנים עומר בר לב. "את חיי החיילים והלוחמים אתה מפקיר, אתה וגנץ", צרח בן גביר. הוא הוסיף: "למה בטלתם את הסגר, זה הביא עוד פיגוע, המדיניות של גנץ ובר לב היא מתרפסת", כשכוונתו להחלטת שר הביטחון וראש הממשלה להסיר את הסדר באיו"ש בימי חול המועד סוכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר