פרסום התיעוד מהפיגוע בירושלים

הותר לפרסום: ההאקרים שפרסמו את התיעוד מהפיגוע - פרצו לגוף בטחוני גדול

אחרי שהאקרים שהזדהו איראנים פרסמו תיעוד ממצלמות אבטחה של הפיגוע בירושלים בו נרצח בחור ישיבה ועוד 19 בני אדם נפצעו, הותר לפרסום כי התיעוד נלקח ממצלמות אבטחה של גוף בטחוני גדול | כל הפרטים (צבא וביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד שהופץ על ידי האיראנים (צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

אחרי שבמהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) פרסמו האקרים המזדהים כאיראנים תיעוד ממצלמות האבטחה את הפיגוע הקשה אתמול, לפני זמן קצר הותר לפרסום כי ההאקרים האיראנים השיגו את התיעוד ממצלמות אבטחה של גוף בטחוני גדול.

בעקבות הפריצה מערכות הביטחון הרלוונטיות מקיימות תחקיר איך הצליחו האיראנים לפרוץ ולהגיע למחדל בטחוני כה גדול.

לצד זאת, פרטים ושנים מחקירת הדליפה עדיין אסורים בפרסום.

מוקדם יותר קבוצת ההאקרים האיראנית, "מטה משה", פרסמה תיעוד דרמטי חדש מרגע פיצוץ מטען החבלה בפיגוע הרצחני בכניסה לירושלים. התיעוד צולםפ במקור על ידי מצלמה קבועה ככל הנראה של עיריית ירושלים.

כמו כן, קבוצת ההאקרים פרסמה מסמכים שככל הנראה נלקחו מחברות ישראליות. בסרטון שלווה לפרסום נכתב: "במשך זמן רב יש לנו שליטה על כל הפעילויות שלכם, צעד אחר צעד ורגע אחר רגע".

כזכור, בפיגוע הקשה בכניסה לירושלים נרצח אריה שצ'ופק הי"ד ונפצעו 19 אזרחים נוספים, אחד מהם במצב אנוש והרופאים נלחמים על חייו.

בתוך כך, המצוד אחר המחבלים נמשך. במערכת הביטחון בודקים איך יכול להיות שחוליית המחבלים הצליחה להכין מטענים להגיע איתם לירושלים ולבצע את הפיגוע ולא היה אף מידע מודיעיני מקדים על זה.

בעקבות הפיגוע אתמול הכוננות הועלתה לרמה 3 כאשר הנחת העבודה של צוות החקירה היא שמדובר בחולית מחבלים שכוללת מהנדס שהרכיב מטענים ברמה גבוהה.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמיים מרובים עבור הבחור אלחנן בן ליבנת, ועבור פצוע נוסף מהפיגוע בשנות ה-60 לחייו הרב חיים נחום בן פייגא רבקה לרפואה שלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר