לאחר מרדף

הסתיים בנס: מחבל חמוש בסכינים ניסה לחדור ליישוב

מחבל חמוש בסכינים ניסה לחדור הצהריים לישוב אלון מורה. ש.ג היישוב זיהה אותו במצלמות והזניק את הרבש"צ למקום והוא לכד את המחבל לאחר מרדף (צבא וביטחון)

המחבל לאחר שנתפס (צילום: מועצה אזורית שומרון)

מחבל חמוש בסכינים ניסה לחדור הצהריים (שלישי) לישוב אלון מורה. ש.ג הישוב זיהה את המחבל במצלמות שהותקנו במקום על ידי פיקוד העורף לבקשת והכוונת המועצה, רק לפני שנה וחצי והזניק את אבטחת היישוב לכיוונו.

המחבל נראה מגיע מכיוון דיר אל חטב, רבש"צ הישוב לכד אותו לאחר מרדף סמוך לכניסה לישוב, באיזור מעיין עין כפיר ועצר אותו ולאחר מכן העביר אותו לידי כוחות הביטחון. המחבל היה חמוש בסכינים וככל הנראה נמנע פיגוע מסוכן.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם ש.ג הישוב ורבשצ הישוב אלון מורה, חיזק אותם ואמר להם: "גיליתם גבורה, והצלתם היום נפשות בישראל. ההתיישבות בשומרון כולה גאה בכם ועם ישראל גאה בכם. נמשיך לבנות את השומרון בכל הכוח, לא נפחד ולא נהסס. נמשיך לבנות ולהתחזק"

עוד הוסיף דגן: "אנחנו נמצאים במחסור משמעותי מאוד במרכיבי ביטחון בכל ישובי השומרון. מחסור שעומד על עשרות מליוני שקלים. כאן היה לנו נס והמחבל ניסה לחדור לישוב שקיבל מרכיבי בטחון רק לפני שנה וחצי. מה היה קורה אם לא היו מתקינים את מרכיבי הבטחון? היינו נמצאים היום באירוע בסגנון רצח רנה שנרב הי"ד בעין בובין רק לפני שנתיים. על מערכת הבטחון להורות להשלים את מרכיבי הבטחון, דווקא עכשיו".

הסכינים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר