חשש לדליפת מידע?

חמאס: השתלטנו על רחפן של צה"ל; הצבא פתח בחקירה

דובר צה"ל לא מכחיש את הודעת הזרוע הצבאית של ארגון החמאס, לפיה ברחפן הצה"לי שנפל בעזה לפני מספר ימים קיים מידע רגיש | בהודעת דו"צ נאמר ביבושת כי "האירוע מתוחקר" (צבא וביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרחפן הצה"לי שנפל בעזה (צילום: ללא קרדיט)

דובר גדודי אז א-דין אל קאסם - הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה הודיע היום (ראשון) כי במהלך סוף השבוע האחרון נפל לידי הארגון רחפן צה"לי ובו "מידע רגיש של האויב".

לפי הודעת הזרוע הצבאית של חמאס, האירוע התרחש במהלך אחת התקיפות של חיל האוויר ברצועה, תקיפות שבאו בתגובה לירי הרקטות לעבר אשקלון ועוטף עזה בחצות הלילה שבין יום חמישי לשישי. לדבריהם, כוח מיוחד של ארגון הטרור הבחין ברחפן על אף שעת הלילה המאוחרת והצליח להפיל אותו בשלימות לקרקע.

אין זו הפעם הראשונה בה ארגוני הטרור מתהדרים בלכידת רחפנים של צה"ל, אולם מה שמייחד את הודעת החמאס הפעם, היא דווקא תגובת דובר צה"ל. בניגוד לשאר הפעמים, בהם דובר צה"ל מדגיש כי "אין חשש לדלף מידע", בצה"ל לא מכחישים הפעם את התרברבות החמאס על המידע הרגיש שהיה לדבריהם ברחפן.

דובר צה"ל בהודעתו אישר את דבר נפילת הרחפן והוסיף כי האירוע מתוחקר: "רחפן צה"ל נפל בשטח רצועת עזה במהלך פעילות מבצעית במהלך סוף השבוע. האירוע מתוחקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר