רגע הפיצוץ | צפו

תיעוד: צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את רונן חנניה

ארבעה חודשים לאחר שהמחבל מוחמד ג'עברי רצח בקריית ארבע את רונן חנניה הי"ד ופצע אזרח נוסף באורח קשה, לוחמי צה"ל נכנסו הלילה לחברון והרסו את ביתו • תיעוד מהריסת הבית (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: לפי סעיף 27 א)

לוחמי צה"ל נכנסו הלילה לחברון והרסו את ביתו של המחבל מוחמד ג'עברי שרצח לפני ארבעה חודשים בקריית ארבע את רונן חנניה הי"ד ופצע אזרח נוסף באורח קשה.

ימים לאחר הפיגוע צה"ל הודיע למשפחתו של המחבל כי הבית בו התגורר צפוי להיהרס. המשפחה עתרה לבג"צ שעיכב את ההריסה אך לבסוף האישור ניתן.

אחיו של המחבל טען בתקשורת הפלסטינית כי עשרות משפחות פונו הלילה לקראת ההריסה. לדברי השנכים, הלוחמים ביקשו מהשכנים לא לצאת מהבית במשך מספר שעות עד שההריסה הסתיימה.

כזכור, במוצאי שבת, לפני ארבעה חודשים, פתח המחבל הפלסטיני בירי כלפי רונן חנניה ובנו דניאל שיצאו ממכולת מקומית. רונן נהרג מהאש ובנו שהיה לצידו נפגע באורח קשה.

בפיגוע נפתע באורח קשה גם עופר אוחנה, חובש מד"א תושב האזור ששמע את הירי והגיע להעניק עזרה לפצועים. המחבל זיהה אותו ופגע בו באורח קשה. רבש"צ היישוב שהגיע לזירה עם הטנדר שלו, זיהה את המחבל מסתתר מאחורי ערימת קרטונים סמוך למכולת ממנה יצאו רונן ודניאל חנניה וחתר למגע מולו. המחבל שזיהה אותו ירה גם לעברו אך הרבש"צ הצליח לדרוס אותו. חייל צה"ל שהוקפץ לזירה נטרל את המחבל באופן סופי.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר