"צפויים ימים קשים" | תיעוד

אחרי ליל הפרעות: שר הביטחון הגיע לביקור בחווארה

"אי אפשר לפעול מהבטן, אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר מצב שבו אנשים לוקחים את החוק לידיים", אמר שר הביטחון יואב גלנט בזירת הפיגוע בחווארה והתחייב לפעול בצורה קשה נגד הטרור הערבי | תיעוד (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |

בבוקר שאחרי הפיגוע הנורא בחווארה בו נרצחו שני האחים יניב הי"ד ואחרי הפרעות שערכו במקום יהודים וערבים, שר הביטחון יואב גלנט, הגיע לפני שעה קלה (שני) לזירת הפיגוע וקיבל סקירה ביטחונית.

גלנט קיבל סקירה ממפקד הפיקוד האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל אבי בלוט ומח"ט שומרון, שמעון סיסו, על פרטי פיגוע הירי, ההתפרעויות שארעו הלילה בחווארה והמאמצים המודיעיניים והמבצעיים לאיתור המחבלים.

אחרי הסקירה והביקור אמר גלנט: "אני מסיים עכשיו סקירה עם מפקדי הפיקוד בנקודת פיגוע הירי הקשה. אנחנו צפויים לימים מורכבים, אולי אפילו ימים קשים, זה יכול להיות כאן ביהודה ושומרון, בגזרת ירושלים או בגזרת עזה. הנחתי בצורה חדה וברורה את צה"ל, שב"כ וכוחות מג"ב - היערכות מלאה כנגד כל האיומים, בהגברת הפעילות בשטח, תוספת כוחות, מרכיבי הגנה על הישובים ועל הצירים, וכמובן: לכידת המחבלים שרצחו אתמול את הלל ויגל יניב, והבאתם לבית משפט או לבית קברות, לפי ההתפתחות בשטח".

גלנט הבהיר בצורה נחרצת במקום: "אנחנו לא נאפשר טרור כנגד ישראלים ונפעל ככל שנדרש, יחד עם זה, אני קורא לכולם להרגיע את הרוחות, לצנן. אין לגיטימציה ואי אפשר לפעול מהבטן, אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר מצב שבו אנשים לוקחים את החוק לידיים, אני מבקש מכולם להישמע להוראות החוק ובעיקר לסמוך על צה"ל וכחות הביטחון, אנחנו עושים את העבודה".

"כחייל ותיק", הוסיף גלנט בסיום דבריו: "אני מכיר הרבה בקרים קשים בהם התעוררתי למציאות קשה, אחרי מבצעים או פיגועים, אני יודע שאנחנו נתגבר על האירוע הזה, נתאחד, נפעל במשותף, נשמור על הביטחון, נשמור על החיים של אזרחי ישראל ונסמוך על כלי המגן שלנו - צה"ל וארגוני הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר