מפקד אוגדת איו"ש: "כשלנו במשימתנו להגן על המתיישבים"

מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל ניצן אלון התייחס היום לאירועי השבוע האחרון באיתמר ואמר כי מאז הרצח נמצאת אוגדת איו"ש בעבודה רציפה ומתמשכת של רדיפה אחרי המחבלים ובמקביל תיקון והפקת לקחים בכדי ליישמם בשאר הישובים באזור. "במקרה הזה כשלנו", אמר ל'קול חי', בהתייחס לאירוע באיתמר (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל ניצן אלון התייחס היום לאירועי השבוע האחרון באיתמר ואמר כי מאז הרצח נמצאת אוגדת איו"ש בעבודה רציפה ומתמשכת של רדיפה אחרי המחבלים ובמקביל תיקון והפקת לקחים בכדי ליישמם בשאר הישובים באזור. "במקרה הזה כשלנו", אמר ביומן הצהריים של רדיו 'קול חי', בהתייחס לאירוע באיתמר.

תא"ל אלון, התייחס גם לאירועים האחרונים של תג מחיר מצד המתיישבים ואמר "אני חושב בלי קשר להיבטים המבצעים והצבאיים - אירועים כאלה שמכונים תג מחיר הם התפרעויות, פגיעה בחפים מפשע. לצערי, יש לנו לעיתים גם אירועים של פגיעה בחיילי צה"ל ובשוטרי מג"ב שהם חלק ממערכת הביטחון. הם אירועים חמורים מאוד על פי הערכיים היהודים והם לא על פי הערכים שלנו כישראלים.

"עוד לפני שאני מתייחס למשמעויות שלהם אני אומר שלעיתים כישראלי ויהודי אני מתבייש שיש מבני עמינו שעושים מעשים כאלה. ברמה הפרקטית האירועים האלה הם קודם כל מפריעים לפעילות המבצעים, הם פוגעים ביציבות הביטחונית והם מייצרים מצב כזה שהקשב שלנו במערכת הביטחון מוסטת מהמשימה העיקרית של ההגנה על הישובים.

"יהיה טוב אם כלל הציבור שרובו ככולו ציבור ממלאכתי, ציבור שמתאם את פעילותו עם כוחות הביטחון וסומך על צה"ל, היה מוקיע מתוכו את אותם קיצוניים ופורעים שפוגעים בערכים שלנו כיהודים והן בביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר