חשיפה: צה"ל ביטל כניסה לעיתונאים לאירוע של חיילים חרדיים

פוליטיקאים ואישי-ציבור נוהגים מפעם לפעם להזכיר לכולנו ש"החרדים לא מתגייסים לצה"ל", אבל כשסוף-סוף יש הזדמנות אמיתית להציג תמונה חיובית של מאות חיילים חרדיים באירוע חגיגי - דובר צה"ל חוסם את האפשרות. חייל חרדי: "כנראה שצה"ל חושש מתמונות חיוביות על החרדים. יש פה כניעה חמורה להסתה בתקשורת" (צבא)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
צה"ל נכנע להסתה. חייל דתי (פלאש 90)

פוליטיקאים ואישי-ציבור נוהגים מפעם לפעם להזכיר לכולנו ש"החרדים לא מתגייסים לצה"ל", אבל כשסוף-סוף יש הזדמנות אמיתית להציג תמונה חיובית של מאות חיילים חרדיים - דובר צה"ל חוסם את האפשרות.

הערב (שלישי) אמור להתקיים כנס לחיילי שח"ר (שילוב חרדים) בבית החייל בתל-אביב.

לאירוע יגיעו כלל חיילי שח"ר מכלל האגפים בצה"ל (ונשותיהם) כשאישים בכירים צפויים לכבד את המעמד בנוכחותם: הרב יצחק-דוד גרוסמן רבה של מגדל-העמק, ראש אכ"א - אלוף אורנה בברביבאי, מנכ"ל ארגון הג'וינט ועוד.

במהלך האירוע יופיעו הזמרים החרדיים חיים ישראל ויידל ורדיגר, לצד דברי תורה שיושמעו על-ידי רבנים וחיילים.

באגף דובר צה"ל עמלו בימים האחרונים על תיאום מול עיתונאים מכלי-התקשורת השונים, אך ל'כיכר השבת' נודע כי בהוראה ישירה של דובר צה"ל - הוחלט ברגע האחרון לבטל את כניסת העיתונאים לאירוע.

"מטבע הדברים", אומר ל'כיכר השבת' חייל חרדי, "אירוע מסוג זה אמור לגרום לקידוש השם ולהסתכלות חיובית על הציבור החרדי. כנראה שצה"ל חושש מתמונות חיוביות על החרדים. יש פה כניעה חמורה להסתה בתקשורת".

מדובר צה"ל טרם הגיבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר