מתח בצמרת? הרמטכ"ל: "אני עושה את המינויים כפי שאני מבין"

בעקבות הפרסום בתקשורת שראש-הממשלה לוחץ על הרמטכ"ל בנוגע למינוי מפקד חיל האויר - הבהיר אמש הרמטכ"ל כי מעולם לא שוחחו עמו ובוודאי לא לחצו, בסוגיית המינויים. עוד ציין הרמטכ"ל כי "אני עושה את המינויים כפי שאני מבין שצריך לעשות אותם וזוכה לשיתוף פעולה גדול. כך קורה כל הזמן, וכך גם במקרה הזה"

ב. ניסני | כיכר השבת |

טקס מינויים ודרגות בראשות הרמטכ"ל נערך אתמול (שני), במחנה "רבין" ("הקרייה"), בתל אביב. בטקס הועלה אל"מ גדי אגמון לדרגת תא"ל ומונה לתפקיד ראש חטיבת תומכ"א (תכנון ומנהל כוח אדם באגף כוח אדם). אגמון החליף בתפקידו את תא"ל אמיר רוגובסקי אשר פורש מצה"ל לאחר 26 שנות שירות.

אל"מ איתי וירוב, המשמש כיום כמפקד מגמה בקורס מ"פים-מג"דים, הועלה לדרגת תא"ל ועתיד להתמנות בקיץ לקחצ"ר.

תא"ל יגאל סלוביק התמנה לתפקיד ראש חטיבת כוח האדם בזרוע היבשה, במקביל לתפקידו הנוכחי כקצין שיריון ראשי.

בנוכחות הפורום, בחר הרמטכ"ל לציין כי בניגוד לנאמר בתקשורת, מעולם לא שוחחו עמו ובוודאי לא לחצו, בסוגיית המינויים. עוד ציין הרמטכ"ל כי "אני עושה את המינויים כפי שאני מבין שצריך לעשות אותם וזוכה לשיתוף פעולה גדול. כך קורה כל הזמן, וכך גם במקרה הזה".

דברי הרמטכ"ל נאמרו בעקבות הפרסומים בתקשורת שראש-הממשלה בנימין נתניהו לוחץ על הרמטכ"ל למנות אישיות התומכת בפעולה צבאית באיראן.

הרמטכ"ל התייחס לשירות חובה לכל והביע את תקוותו כי כל אחד ימצא את הדרך לשרת את מדינתו ללא הבדל דת, גזע ומין. "צה"ל יפעל לכך שכולם ישרתו יחד", אמר.

בסיום הטקס ברך הרמטכ"ל את הרח"ט הפורש, העולים בדרגות ובני משפחותיהם, וסיכם כי "אני מקווה שנוכל להמשיך את העשייה הבסיסית והחשובה שלנו ולדאוג לביטחון מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר