הרב עובדיה יוסף עודכן ומזהיר מפני הסכנה האיראנית

נשיא מועצת החכמים מודאג מפני מצבה הבטחוני של ישראל ומזהיר, על רקע הכוונה לתקוף באיראן: "הם עלולים לעשות חס ושלום שמות. הקב"ה יפר מחשבותם". ביום שישי האחרון, הגיע גורם בטחוני בכיר בלשכת ראש-הממשלה לביתו של מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, מרן הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א

ישי כהן | כיכר השבת |

מרן הרב עובדיה יוסף מביע דאגה בעקבות התחמשותה של איראן, ומלחמה צפויה שעומדת בפתח.

אתמול (ראשון) אמר לאחר תפילת שחרית בבית מדרשו: "הקב"ה ירחם עלינו, זקוקים אנחנו לרחמיו של הבורא יתברך, ישתבח שמו, הוא מרחם עלינו כרחם אב על בנים - על בניו, אנחנו מבקשים ממנו, אנחנו מתחננים אליו שלא יתן מזימתם של הרשעים האלה שחושבים עלינו רעה, יפר עצתם ויקלקל מחשבותם, ישיב גמולם באשם".

הרב עובדיה הוסיף: "כמו שעשה להמן כך יעשה יעשה עמנו לטובה אור, פונים להקב"ה שירחם עלינו, אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים".

הרב עובדיה התייחס גם למחלוקת בישראל סביב תקיפה באיראן, ואמר: "יש גם צד שני. הם עלולים לעשות חס ושלום שמות. הקב"ה יפר מחשבותם".

בסיום דבריו אמר הגר"ע: "לא לשבת בשאננות, עם ישראל נמצאים בסכנה, אנחנו לא נמצאים בימים רגילים, לכן כל אחד ואחד ישתדל לבוא ממחר ולאמר את תפילת הסליחות".

מוקדם יותר נחשף בכיכר השבת כי כי ביום שישי האחרון, הגיע גורם בטחוני בכיר בלשכת ראש-הממשלה לביתו של מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, מרן הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א, ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר נוף בירושלים.

הגורם הבטחוני נכנס אל הבית תחת מעטה חשאיות כבד כשהוא מלווה ביו"ר ש"ס, סגן ראש הממשלה ושר הפנים, אלי ישי, לפגישה אישית ומיוחדת עם הגר"ע יוסף שנמשכה שעה ארוכה.

מפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי השיחה נסובה בעיקר בנושא ההתקדמות של איראן להשגת פצצה גרעינית והאפשרות כי ישראל תיאלץ לפעול לבדה בסוגיה.

גורם המעורב בפרטי הפגישה אומר ל"כיכר השבת" כי "מדובר במסע לחצים של גורמים במשרד ראש הממשלה על תנועת ש"ס וחבר הקבינט השר אלי ישי לתמיכה בתקיפה אפשרית באיראן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות