"לכו נרננה" - להקת האחים סולומון במקסיקולהקת האחים סולומון נמצאת בסיור הופעות במקסיקו במהלכו נכנסו האחים לבית הכנסת העתיק במדינה ופתחו בשירת לכו נרננה בנוסח קרליבך. האזינו להד המדהים של המקום (חסידי)נלנתנאל לייפרכיכר השבת | י' בחשוון | 11.11.162תגובות10100:00/0:59מקסיקוהאחים סולומוןהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:אסון מתנפח: טירת משחקים עפה לגובה 10 מטרים עם ילדים לכודים דני שפיץ|21.06.26מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה1לכו נרננה אוי לה' אוי נריעה אוי לצור ישענו.. וכו.. אבל אקוסטיקה מטורפת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)אימוגים לתגובהוול13.11.16 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26שמוליק סוכות בסינגל קליפ חדש: "נשאר רק הלב"יאיר טוקר|07.06.26
0 תגובות