פריד בראיון עתיר גילויים • האזינו

דואט עם מרדכי בן דוד? רק אם מישהו מאד יתעקש. חרטה על שיר שנפסל? אשריכם ישראל של מב"ד. אברהם פריד בראיון נוקב לרדיו שלאגר, כנסו להאזנה (מוזיקה)

אלחנן הכהן | כיכר השבת |
אברהם פריד. צילום: ישראל ברדוגו

אברהם פריד היה האורח המרכזי בתוכנית הרדיו "שלאגרדיו" של אתר המוזיקה החסידית, כמה ימים אחרי שה-DVD הראשון שלו נוחת על מדפי חנויות המוזיקה.

פריד מדבר בראיון על הכל: על קריירה המרשימה שנמשכת כבר 30 שנה, בחירת השירים, ללהיטים, מצבה של המוזיקה, והוא גם מפזר בנדיבות סקופים על האלבום החדש שבדרך והתייחסות לאלבום האחרון של מב"ד.

עוד בתוכנית: נחמן זלצער, איש להקת "שירה חדשה" מדבר על עולם מקהלות הילדים, על העבר בפרחי מיאמי ועל העתיד המבטיח במחיצת דרדקי ישראל. ועל הדרך גם נותן את הטון עם שירי החג מתוך האלבום החדש.

במהלך הראיון מספר פריד על שיר שהוצע לו (אמר רבי עקיבא, אשריכם ישראל) שהוא וויתר עליו ובסופו של דבר גילה אותו באלבומו החדש של מרדכי בן דוד כאחד הלהיטים הגדולים. "אני מתחרט על כך, לא ידעתי לזהות את הפוטנציאל של השיר".

פריד התייחס גם לשאלת דואט עם מרדכי בן דוד והשיב כי מישהו צריך לקחת זאת כפרויקט אישי, להכניס את שניהם לחדר אחד ולא לצאת משם עד שהדבר יתרחש.

● להאזנה לתוכנית, לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר