חזר לחיים: על המופע המרגש של חיים ישראל בהיכל התרבות

המופע השבוע של חיים ישראל ב"היכל התרבות" נתן את אות הפתיחה לתקופה החדשה בחייו של חיים ישראל. רשמים וגלריית ענק

חיים גריידינגר | כיכר השבת |
ישראל, אתמול בהיכל (יוסי פרסיה)

"שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה", זה לא שיר הפתיחה המסורתי של יעקב שוואקי, אלא דווקא הברכה בה בחר חיים ישראל להביע את תחושותיו בערב שפתח את סדרת ההופעות שלו ברחבי הארץ. בהופעה שהצליחה למלא כמעט לגמרי את היכל התרבות בתל אביב, ביצע ישראל את מגוון להיטיו ובעיקר נתן כבוד לשיר שכבר הספיק להפוך ללהיט, “דרך חדשה".

בהחלטה אסטרטגית של הצוות המקצועי ואמרגנו של הזמר, לא התייחס חיים ישראל כלל, לא במהלך ההופעה ולא בשיחות עם כתבים מאוחר יותר לתקופה בה ריצה עונש מאסר בכלא. כך או כך, חיים ישראל היה נראה אתמול מאושר מאוד אבל לא פחות מכך קהל המעריצים שלו, חסידי הז'אנר הדתי – חרדי, שהשתרכו בתורים ארוכים בקופות התשלום של ההיכל, ובשעה רבע לתשע בערב שאגו עם כניסתו של ישראל אל האולם.

על במה חיים ישראל מוכיח את כישורי המשחק שלו שקיימים לא פחות מיכולת השירה. חיים ישראל דיבר עם הקהל כל הערב והצליח להחזיק את תשומת הלב של הנוכחים במעברים בן שיר לשיר. יחד עם זאת ניכרה בו ההתרגשות הגדולה שמידי פעם אילצה אותו להפסיק לרגע כדי ללגום מעט מים ולהמשיך הלאה.

במופע התארחו יחד עם ישראל זמרים נוספים על הבמה, אבל החיבור שהקהל הכי אהב היה ללא ספק הצמד אשל&ישראל. “אם אין אני לי מי לי" שרו השניים והקהל לא התעייף למחוא כפיים ולשיר בגרון ניחר לצמד האחים שהפגינו חיבה ופרגון בפומבי.

חיים ישראל עצמו הסכים לספר רק דבר אחד משמעותי לקהל שחיכה במתח לשמוע את רגשותיו. “זהו היום המאושר בחיי, אני מודה לבורא עולם ולכל הצוות המקצועי שהיה שותף להפקה יחד עם הנגנים על הרגעים הללו, יחד עם כל הקהל הגדול שמחזק אותנו להמשיך ולעשות דברים טובים".

בסך הכול ניתן להכתיר את המופע עצמו כמצוין. הארגון והסדר המופתי שלטו באולם עצמו ובכניסות בכל שלב, תזמורת עם הרכב משתנה של כ-20 נגנים סיפקה מוזיקה מורכבת ומהנה ומערכת ההגברה והתאורה היו גם הם מהמשובחות. עכשיו רק נותר לחכות לדיסק החדש של חיים ישראל שיצא בקרוב לחנויות, ואז נדע אם ההופעה אמש הייתה רק הסיפתח לדרך החדשה של הכוכב.

גילוי נאות: כותב השורות היה אורח של הפקת האירוע

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר