חולה הקורונה הלחין ר' שלמה טויסיג ביצעחיים דוד דסר חלה בקורונה, ובעת שפונה לבית החולים הלחין את השיר תוך שהוא מקבל עליו להפיץ את המסר שלא לדבר בשעת התפילה להחלמתו. ר' שלמה טויסיג הובא לבצע את השיר בעיבודו של הרשי פבל (סינגלים)נלנתנאל לייפרכיכר השבת | י"ג בניסן | 07.04.202תגובות10100:00/5:12נגיף הקורונהשלמה טויסיגהרשי פבלחיים דוד דסרהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26הרב שלמה טויסיג מארח: "הלהיטים של ר' שלמה"יאיר טוקר|07.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה2מרגש ווואאוווווו אתה גדול כולי תקווה שתחזור לאיתנך מהרררררררררר אימוגים לתגובהחפץ בעילום שם09.04.20 דיווחתגובה1ווואאאאוווו רפואה שלימה!אימוגים לתגובהרונוששש07.04.20 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:שמוליק סוכות בסינגל קליפ חדש: "נשאר רק הלב"יאיר טוקר|07.06.26זבולון נתנוב בקליפ AI מרהיב חדש: "אוויר מבורך"יאיר טוקר|07.06.26מקהלת הילדים של 'תודה לך השם' בקליפ חדש: "ברדיצ'ברים קטנים"יאיר טוקר|07.06.26
0 תגובות