טעימה ראשונה: "לחיים טיש המשולש"

מ"ליהודים" ל"להודיע", מ"שושנת יעקב" ל"תשועתם", מ"א גנץ יאר פריילעך" ל"לאמיר אלע לוסטיג זיין", שיר רודף שיר, מחרוזת רודפת מחרוזת - עשרות ניגוני פורים סוחפים ועליזים שולבו יחד באלבום החדש של "לחיים" של הרב יוסף משה כהנא. קבלו טעימה ראשונה (חדשים, שירים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |

מ"ליהודים" ל"להודיע", מ"שושנת יעקב" ל"תשועתם", מ"א גנץ יאר פריילעך" ל"לאמיר אלע לוסטיג זיין", שיר רודף שיר, מחרוזת רודפת מחרוזת, עשרות ניגוני פורים סוחפים ועליזים שאהובים על כולם מושמעים בזה אחר בקול דיצה ורינה ורחבת הריקודים צהלה ושמחה...

מה מתנגן שם אתם שואלים? כן כן, ניחשתם נכון! איך לא: "פורים טיש" מבית "לחיים" של הרב יוסף משה כהנא.

והפעם, לקראת פורים החליטו ב"לחיים" לצאת במיזם מיוחד שזכה לכינוי ההולם כל כך: "פורים המשולש"...

הסט המשולש, שכבר בימים אלו אוזל ממדפי התקליטים, טומן בחובו את האוצר הבלתי נדלה של ניגוני הפורים בצורת מחרוזות שמחה וריקוד סוחפות. לא פחות ממאה ניגונים שנבחרו בקפידה על ידי צוות "לחיים" מרכיבים את האלבומים.

וכמו בכל אלבום שמונפק על ידי "לחיים", עליו הוגים צוות "לחיים" בראשותו של הרב יוסף משה כהנא שעות ארוכות ובוחרים את צרור הניגונים שירכיבו אותו, כך גם באלבומי "פורים טיש" ישבו ב"לחיים" ובררו בקפידה את העידית שבעידית שבניגוני חג הפורים, כאשר הדגש מושם על הניגונים שיצא עליהם קונצנזוס כניגונים אהודים ופופולאריים שהיו לחלק בלתי נפרד מזמרת ימי הפורים.

טובי הנגנים והאמנים לצד "מקהלת לחיים" הנודעת לתהילה, מקהלת הילדים "פרחי לחיים", ילדי הפלא אהרן הלוי ואלי שטרייכר, יחד עם עטיפה מהודרת מבית "מלכות וקסברגר" מרכיבים את האלבומים המיוחדים.

לחיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר