אל תפספסו: "בר יוחאי", גרסת איציק אשל

ערב ל"ג בעומר, מציג הזמר איציק אשל גירסה מלהיבה ל"בר יוחאי" שלא תותיר אתכם אדישים. לשירה מצטרף הפעם גם האח, אבישי והשילוב בין השניים מנצח. "בר יוחאי" הוא סינגל שני מתוך אלבומו החדש של אשל "אוסף להיטים קצבי", שם הונחה אחר קפידה להיטיו השמחים של אשל בתוספת קטעים חדשים

איטל קציר | כיכר השבת |
איציק אשל (צילום: יח"צ)

לכל חג יש את הצליל הייחודי שלו. בל"ג בעומר, יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי, הלהיט הגדול שלא נס לחו זה דורות, הוא ללא ספק "בר יוחאי" הקלאסי. קטנים כגדולים יזמרו אותו סביב למדורות ל"ג בעומר ברחבי העולם.

איציק אשל, הידוע בשילובו המעניין בין מוזיקה ים תיכונית מסורתית ומוזיקת פופ חדשנית עם נגיעות ארצי-ישראליות, עבור דרך מוזיקה שחורה (ראפ) ושירי רגש, מביא לנו הפעם את "בר יוחאי" בעיבוד חדשני ומהוקצע של המעבד דוד ביתן, תוך שמירה מירבית על הלחן המוכר ואהוב.

לשירה מצטרף הפעם גם האח – אבישי, שמהווה צלע נוספת במשפחה המוזיקלית הכוללת את איציק, האח חיים ישראל, והאח הקטן – אבישי שעתיד להוציא את אלבום הסולו הראשון שלו בקרוב ממש.

"בר יוחאי" הוא סינגל שני מתוך אלבומו החדש של אשל "אוסף להיטים קצבי", שם הונחה אחר קפידה להיטיו השמחים של אשל בתוספת קטעים חדשים שלא נשמעו מעולם, בינהם ´בר יוחאי´, ´השם רק תודה´ שיצא כסינגל ראשון, ו´הרבי שלי´ שיר שלישי של אשל על רבי נחמן מברסלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר