הפרויקט החדש של יוחי בריסקמן: עמרם אדר

שננו טוב את השם הזה: עמרם אדר, חזן מוביל מציג סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה שבדרך. יוחי בריסקמן, האיש שהפך את יעקב שוואקי לכוכב, מפיק (שירים, צפו)

יאיר טוקר | כיכר השבת |

חודש אדר אמנם עדיין קצת רחוק, אבל קבלו את הדבר הבא במוזיקה החסידית – עמרם אדר שעומד לפרוץ עם דיסק בכורה בשם: "ברוך השם", לקראת ימי החנוכה.

אדר זוכר את עצמו שר כמעט כל חייו וכבר מקטנות היה מקבל מחמאות על קולו המרהיב ומלא הרגש.

הרגש והעוצמה שבקולו הביאו את המפיק הוותיק יוחי בריסקמן לעבוד עם אדר ולהפיק איתו את הדיסק המשובח "ברוך השם" במשך כמעט שנה וחצי של עבודה מושקעת ומאומצת.

בזמן שלרבים השם אדר פחות מוכר, אדר מוכר דווקא לחובבי החזנות והפילהרמונית שם הוא מופיע כבר שנים רבות.

הדיסק "ברוך השם" מציג מגוון רחב של סגנונות מוסיקליים שמוכיחים את יכולותיו הווקאליות המדהימות של אדר. בין השאר ניתן למצוא שירים באידיש ובעברית, סגנון חסידי ושירי הורה ואפילו כמה קטעי חזנות עוצרי נשימה.

בכל סגנון בשתים עשרה הרצועות של האלבום מתבטאת מקצועיותו הרבה של אדר וקולו הערב משתלב בכל שיר או קטע חזנות בצורה מדהימה.

תוסיפו לכל זה את השמות הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה החסידית וקיבלתם אלבום מבטיח ויצירת מופת. באלבום לחנים של: איצי וולנדר, יוחנן שפירו, יוני אליאב, דוקטור מרדכי סובול ואפילו לחנים של אדר בעצמו.

גם על העיבוד לא התפשרו אדר ובריסקמן ובין שלל היצירות ניתן למצא את העיבודים של: משה מונה רוזנבלום, משה לאופר, איאן פרייטור, אופיר סובול, יענקי בריסקמן, ד"ר מרדכי סובול ויוני אליאב.

השילוב של הכשרונות הגדולים בתעשייה יוצרים מערך שלם של איכות ואמנות ומצטרפים חוליה חוליה לשרשרת מדהימה של שתים עשרה רצועות שכל אחת היא להיט בפני עצמה שיוצרה על ידי גדולי המומחים במוזיקה החסידית.

על המקהלה הופקדו מוישי רוט, יוסי גרינבאום, אופיר סובול ויואלי הורוביץ אשר מוסיפים נגיעה נוספת המשתלבת בהרמוניה מושלמת ליצירת האמנות עליה מנצח מעל הכל, כאמור, המפיק הוותיק יוחי בריסקמן.

הטיפול וההפקה הצמודים שנתן יוחי בריסקמן, הן ל"ברוך השם" והן לאדר עצמו מבטיחים שאדר כאן כדי להישאר וללא ספק הוא עומד להיות אחד השמות הבאים בתעשיית המוזיקה החסידית.

הדיסק "ברוך השם" מופץ על ידי אדרת מיוזיק והוא משווק החל מהיום בחנויות המוזיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר