במיוחד לנשים חרדיות

בחרו במקצוע עם שליחות, גמישות, גוון וביטחון תעסוקתי

בית הספר האקדמי לאחים ואחיות וולפסון מזמין אותך לבחור דרך לחיים עם משמעות תוך גמישות וביטחון תעסוקתי • סבסוד לימודי מלא (לימודים, חרדים)

מתחם הכניסה לבית הספר האקדמי לאחים ואחיות וולפסון (צילום: יוסי גמזו לטובה)

יש לך ברירה, את יכולה להמשיך לעסוק במקצוע שאת לא מחבבת. להעביר עוד יום בעשייה טכנית, ללא רגש ונשמה וללא תחושת סיפוק. לקום לעוד יום עם תחושת החמצה, להיות לחוצה מהעתיד הכלכלי; ואת יכולה גם לבחור באופציה אחרת: לבחור בלימודי סיעוד בבית הספר האקדמי לאחים ואחיות וולפסון, להגשים חלום ולעסוק במקצוע עם שליחות, נתינה ומשמעות והכי חשוב- להתאים את המקצוע לתנאי חייך.

למי מיועד הלימודים?

אם את בעלת תואר ראשון בכל תחום ואת מעוניינת לבחור דרך משמעותית לחיים: לבצע הסבה למקצוע עם ביטחון תעסוקתי, המאפשר גוון וגמישות בשעות. אם את רואה את עצמך מתאימה להשתלב בעבודה במערכת הבריאות בתפקיד אחות מוסמכת. אם את מתחברת לעבודה המקדמת ומשפרת בריאות ואף מצילת חיים תוך אפשרות לפיתוח מקצועי קליני, אקדמי, ניהולי או מנהיגותי, בבית הספר האקדמי לאחים ואחיות וולפסון, תמצאי את מבוקשך.

לדברי מרכזת הסבת אקדמאים וראש חטיבת סיעוד האישה רינת הירש, בבית הספר האקדמי לאחים ואחיות וולפסון, הסטודנטים שנרשמים לתוכניות ההסבה מבקשים לעשות שינוי בחייהם: "הם מחפשים מקצוע אחר, כזה שיש בו נתינה והרבה משמעות", אומרת הירש: "מגיעים אלינו מכל מיני מקצועות, מחפשים להגשים חלום ישן, מקצוע שתמיד חלמו להיות בו עם הרבה שליחות, סיוע והצלת חיים. רובם בעלי משפחות, שלמרות אתגרים כלכליים ומשפחתיים, המוטיבציה לשינוי כל כך גדולה שהם מתמודדים עם כל האתגרים שבאים מולם; הם יודעים שאין משהו שלא ניתן להשגה".

לפרטים על שינוי והגשמה כאחות- הקליקו כאן

למה ללמוד את מקצוע הסיעוד?

מקצוע הסיעוד מאופיין בשליחות ונתינה, בהצלת חיים גופנית ונפשית. נתינה היא ערך יסוד ביהדות והצלת חיים נחשבת כקיום התורה כולה! כמו כן, היהדות מקדשת את חיי האדם, ומעניקה חשיבות רבה לכבודו ולשלמות גופו.

אחיות מהוות את הדמות המרכזית האחראית על ניהול הטיפול במטופל בשדות קליניים שונים במערכת הבריאות: במרכזים רפואיים כלליים, בתחום הנפש, בגריאטריה, בקהילה, ועוד. כל זאת באשפוז ובקהילה בשגרה ובחירום.

הן אלה שמעורבות בקידום ושיפור בריאות המטופלים בכל רצף החיים מלידה ועד זקנה. אם נפרוש את רצף החיים נגלה אותן בכל צומת וצומת: החל מליווי היריון, לידה, ינקות, ילדים, נוער, מבוגרים, מתבגרים ועד זקנה. בכל שלב הן נמצאות בשביל לטפל, לקדם ולשפר.

מלבד היתרון הערכי של המקצוע אי אפשר להתעלם מערכו הפיננסי: המקצוע מאפשר ביטחון תעסוקתי, הן בשל חיוניתו התמידית בשוק והן בשל הדרישה הגבוהה בשוק למקצוע בכל האזורים הגאוגרפיים במגוון תפקידים. את חיוניות המקצוע תוכיח תקופת הקורונה החרוטה בזיכרוננו היטב : בזמן שרב המשק היה מושבת, האחיות ניהלו את הקורונה, החל מהטיפול במטופלים ועד למניעת התפשטות המחלה בעזרת מתן חיסונים.

נתון נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו בבחירת המקצוע הוא אפשרויות הגוון בבחירת מקום העבודה והתאמתו לנתוני החיים. כך למשל, אמא המטפלת בילדים קטנים יכולה לעסוק בתפקיד אחות בקופות החולים או בטיפת חלב ללא משמרות לילה, לעומת אישה המחפשת את האקשן והאתגרים בבית החולים ומחבבת גם את העבודה בשעות הקטנות של הלילה. תמיד ניתן לשנות, תמיד ניתן לגוון!

כפי שאחת מבוגרות וולפסון שיתפה אותנו:

"לפני החתונה התחלתי לעבוד במחלקת יולדות המאופיינת במשמרות וטיפול במצבים סבוכים על רצף החיים. לאחר שהתחתנתי וילדתי התחלתי לעבוד ב"בריאות הציבור"- בטיפת חלב ללא משמרות לילה, עם תנאי עבודה נוחים והעיקר עם יכולת לשלב את תפקיד האימהות והעבודה בצורה מאוזנת ולהמשיך לעבוד במה שאני אוהבת, תוך סיפוק יומיומי".

התקדמו למקצוע עם שליחות, ביטחון תעסוקתי וגוון

כבר השתכנענו ללמוד את מקצוע הסיעוד- למה דווקא בבית הספר האקדמי לאחים ואחיות וולפסון?

בית הספר האקדמי לאחים ואחיות וולפסון מוביל לערכים של אחריות, שותפות, מקצועיות, מצוינות ותעוזה ומקדם חזון המצמיח את הדור הבא של מנהיגים בתפקידי מפתח בעולם הסיעוד תוך ראיית הסטודנט במרכז העשייה האקדמית:

  • יחס אישי - הסטודנט נמצא בקשר ישיר עם ההנהלה, הרכזת והמזכירה. כל סטודנט מקבל את הפלאפון האישי של כל הגורמים ויכול ליצור איתן קשר אישי תוך הקשבה ומענה מותאם לכל סוגיה. כן, כן- קראתם נכון. המענה האישי תקף החל מהקבלה וגם לאחר סיום ההכשרה כבוגרים של בית הספר!
  • בית הספר ממוקם בחולון במיקום נגיש ונח. על ציר אוטובוסים מרכזי ותחנת רכבת. במקום יש אף חניון חופשי לבעלי רכבים פרטיים.
  • חופשת בחינות לסטודנט מתוך אמונה שהסטודנט צריך זמן מספק למידה לבחינה על מנת שיצליח.
  • שאיפה למצוינות - מרצים מן השורה הראשונה, הן מבחינת מקצועית והן מבחינת אנושית. תרגול קליני במרכז סימולציות בבית הספר מהמתקדמים בארץ, תרגול עיוני לחיזוק הידע ותגבור לפני בחינות ללא עלות נוספת!
  • מתחם לימודי חדשני תוך דגש על תנאים נוחים להגשמת חווית למידה.
  • שושלת מכובדת של בוגרים ובוגרות, האוחזים היום בתפקידי מפתח במערך הסיעוד בישראל. ביניהם ניתן למנות את האחות הראשית הארצית וראשת מינהל הסיעוד, האחות הראשית בחיל הרפואה בצה"ל, מנהלות הסיעוד במרכזים הרפואיים וולפסון, אסף הרופא ואסותא אשדוד.
(יוסי גמזו לטובה)

לפרטים והרשמה- הקליקו כאן

מענה מיוחד לציבור הדתי והחרדי

הלימודים ייערכו בהתאמה מלאה לציבור הדתי והחרדי, תוך מתן דגש ושימת לב לאורח החיים החרדי ותוך התחשבות בחגי ישראל, כולל ערבי חג, חוה"מ וצומות. כמו כן, הקבוצה בהפרדה.

מה בלימודים?

תכנית הלימודים מחולקת לתכנית עיונית ולתכנית קלינית.
תכנית הלימודים העיונית כוללת לימודי אנטומיה, מיקרוביולוגיה, פסיכולוגיה, אתיקה בסיעוד, חוק ומשפט, חדשנות וכו'.
תכנית הלימודים הקלינית כוללת למידה של מחלות פנימיות וכירורגיה במבוגר ובזקן, סיעוד הילד, גניקולוגיה ומיילדות, בריאות הנפש, רפואה דחופה, קהילה וקידום בריאות.

הלמידה הקלינית מאפשרת התנסות בשדות קליניים מגוונים במערכת הבריאות, כגון: מחלקות פנימיות, כירורגיה, טיפולי נמרץ, גניקולוגיה, מיילדות, חטיבת ילדים, רפואה דחופה, בריאות הנפש והקהילה. הלימודים מקנים רכישת מיומנויות תקשורת בין אישית וערכית, מיומנויות של חשיבה וקבלת החלטות. כמו כן, שליטה במיומנויות קליניות וניהוליות הנדרשות בעשייה הסיעודית היומיומית ומיומנויות לשימוש בטכנולוגיה רפואית וממוחשבת.

הלימודים מקנים יכולת הענקת טיפול סיעודי במצבים קריטיים מסכני חיים וטיפול במצבי חולי כרוניים, בכל רצף החיים ובכל מערכת הבריאות.

אז אם אתם מעוניינים לשנות למקצוע עם נתינה, שליחות, ביטחון תעסוקתי, גוון והתאמה אישית- הקליקו כאן

עיינו בגלריית תמונות מתוך בית הספר ע"ש וולפסון:

(יח"צ)
(יח"צ)
(יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר