בתכלית

שכר גבוה לבוגרות התואר בהנדסת תוכנה

בתכלית, הקמפוס החרדי ללימודי הנדסה של מכללת עזריאלי, כבר ליוו עשרות בוגרות בתהליך השתלבותן בשוק העבודה והם מכירים בערך של פרנסה טובה ויציבה. לפיכך, מציעים בתכלית לבנות המגזר החרדי מסלול לימודים מיוחד ללימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה B.sc.- המותאמים לתפיסת עולמן (לימודים, נשים).

סמינר תכלית (צילום: באדיבות המצלם)

כמו רבים, גם מ.א., בת למשפחה מכובדת מירושלים, חיפשה ללמוד מקצוע יוקרתי שיש לצידו פרנסה מכובדת שתאפשר לה ולמשפחתה לחיות ברווחה כלכלית ולשלב תורה וגדולה במקום אחד. כשהחלה בלימודי התואר הראשון בהנדסת תוכנה בסמינר תכלית, מבית מכללת עזריאלי להנדסה בירושלים, עוד לא שיערה עד כמה הבחירה במקצוע הזה תהיה מדויקת וטובה לה: "ידעתי שהשכר של מהנדסי תוכנה נחשב לגבוה במשק, אבל רק בתקופה האחרונה הבנתי עד כמה העובדה שיש לי משרה קבועה וטובה בחברה יציבה היא משמעותית לביטחון התעסוקתי והכלכלי שלי".

גם ת.פ, בוגרת נוספת שלמדה בסמינר תכלית ועובדת במשרה בכירה בחברת הייטק משתפת: "לימודי הנדסת תוכנה בתכלית היו ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתי. הצלחתי להרוויח מכל העולמות: גם לימודי מקצוע מעולה וגם אוירה מוקפדת שהתאימה להשקפת עולמי".

בתכלית, הקמפוס החרדי ללימודי הנדסה של מכללת עזריאלי, כבר ליוו עשרות בוגרות בתהליך השתלבותן בשוק העבודה והם מכירים בערך של פרנסה טובה ויציבה. לפיכך, מציעים בתכלית לבנות המגזר החרדי מסלול לימודים מיוחד ללימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה B.sc.- המותאמים לתפיסת עולמן.

הגב' שרית שחור, המנהלת התורנית של תכלית, מספרת: "הלימודים בסמינר תכלית מתקיימים באווירה חרדית מוקפדת עם הרצאות תורניות ממיטב המרצים. בנוסף, בשנתיים הראשונות לכל שנתון יש מחנכת – לשיחות עומק בהשקפה וקשר אישי - ממש כמו חממה ללימודי הנדסה עבור בנות המגזר החרדי. גם שפע הפעילויות החברתיות שאנו מקיימים בתכלית תורמות לאווירה המיוחדת בקמפוס והקשר החם שנוצר בין הסטודנטיות מוסיפים לחוויית הלמידה".

הרב ברוך הלפגוט מנכ"ל סמינר תכלית מספר: "97% מהסטודנטיות שהתחילו אצלנו את מסלול הלימודים מסיימות בהצלחה ומקבלות את התואר הנכסף. בנוסף, בזכות סיוע שלנו מעל 90% מהבוגרות של תכלית כבר השתלבו במשרות מובילות בתעשיית ההייטק ונהנות מעבודה מספקת לצד משכורות גבוהות מאוד."

בתכלית זוכות הסטודנטיות גם לליווי צמוד ותמיכה אישית כולל שיעורי עזר, קבוצות למידה, סיוע וייעוץ חינוכי, מלגות ומענה אישי לכל פניה כך שכל סטודנטית יכולה לסיים את לימודיה בהצלחה.

לקבלת מידע נוסף ולהרשמה, אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון: 9763*

או לחצו https://bit.ly/3NGUcdC השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר