פסח בבית • צפו

הפעם תשתכנעו? המפורסמים קוראים לכם

כמה כבר אפשר לשכנע? כנראה עדיין לא ראיתם הכל. הרב נויגרשל, עומר ינקלביץ', ליפא שמלצר, בני פישר, אבוטבול, ארבל, מלכיאלי ופרופ' אריאלי בטוח ישכנעו אותכם • צפו (ארץ)

(צילום: יונתן זינדל וצילומי מסך)

החלק השני: עוד ועוד רבנים, אישי ציבור, יועצים ורבנים מצטרפים לקריאת 'כיכר השבת' - להישאר בפסח בבית - למרות כל הקשיים הנלווים לכך.

בזמן האחרון, כולכם נחשפתם לפנים היפות של היועץ הרפואי הרב בני פישר, במסגרת תוכנית 'לבריאות', ב'כיכר השבת'. אנו בטוחים שאין אחד שלא התמכר לרוגע, השלווה והביטחון שמפגין הרב פישר. אז יאללה בואו תשמעו אולי לו.

נרגעם ממנו עד עכשיו, אז תשמעו לו!! הרב בני פישר

טוב לזה בטח לא ציפיתם, זהו המומחה ל'טד' ובעברית - פרופ' דן אריאלי (אם שאלתם, אין קשר לקובי אריאלי), למרות הסרטון המשעשע שהוא שלח לנו. בבקשה! מדובר באחד הפרופסורים המוערכים בעולם, קחו אותו ברצינות.

קחו אותו ברצינות. פרופ' אריאלי

זה באמת משכנע, הרי רובנו נשענים על שיחות והאמונה ששמענו ממנו - אז אם אתם מאמינים בדרך כלל לפה מפיק המרגליות, הרב מרדכי נויגרשל - תפעילו את הסרטון כמה פעמים - עד שתשתכנעו ויאללה תישארו בבית.

כולם מאמינים לו. הרב מרדכי נויגרשל

די כבר תרדו ממנו, אז הוא שיחק פעם בסרטים חרדיים... אבל היום מדובר בחבר הכנסת הרציני ביותר, משה אבוטבול ואם הוא אומר להישאר בבית הוא יודע מה הוא אומר, אז אל תהיו "אויבער חוכעם".

היה שחקן? ח"כ משה אבוטבול

אחרי אבוטבול אנחנו בשיא, ובדיוק הזמר הכי מגוון במוזיקה החסידית ליפא שמלצר, שלח לנו סרטון - מארצות הברית בו הוא מתחנן להישאר בבית. הערת מערכת: ליפא? מה נסגר? מה אתה עושה מחוץ לבית?.

ומה אתה עושה מחוץ לבית? ליפא שמלצר

אנחנו עדיין עם אבוטבול, והפעם השכנה שלו מהעיר בית שמש, חברת הכנסת החרדית הראשונה, עומר ינקלביץ', פונה לכן, תהיו חזקות - בבקשה תישארו בבית.

עומר ינקלביץ' פונה לרגש הנשי

טוב כל מה שהיה עד עכשיו בטל לא מיועד ולא מדבר אלי, אומר הישבישער המצוי. אז שמע חמודי! החבר כנסת הכי ישיבישער שיש, מיכאל מלכיאלי, פונה אליך, כן אליך, וקורא לך תישאר בבית, עדיין לא מאוחר.

קריאה לישבישערס. מיכאל מלכיאלי

העורך החביב ואיש המוזיקה של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר, עשה זאת בדרך האהובה עליו, למרות הלחץ של ערב החג, הוא התיישב על הפסנתר ושלח משהו מיוחד עבורכם.

לייפר עם הפסנתר. ישכנע אותכם?

סאת הסבל הגיעה לסיומה, אנחנו מתאמצים לשכנע וזה לא הולך, אתם עדיין עקשנים כמו פרד. אז בוא נעשה לזה סוף, חבר הכנסת והמשפטן משה ארבל, קורא לכם לסדר ומבקש ליל הסדר רק בבית.

קורא לסדר. חבר הכנסת משה ארבל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר