הסמארטפונים גורמים לנתק בינינו?

התנגדותם החריפה של הרבנים וגדולי ישראל לסמארטפונים ידועה, כעת, טוען מייסד חברת 'גוגל' כי הסמארטפונים גורמים לנתק בין בני האדם. לדבריו, פרויקט המשקפיים של גוגל יפתור את הבעיה. את הדברים אמר סרגיי ברין - מייסדה של חברת 'גוגל' בכנס טכנולוגי שנתי. חכמה בגויים תאמין? (חדשות, דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

סרגיי ברין, מייסד ענקית האינטרנט 'גוגל' טוען שדווקא הסמארטפונים, שלמביט מן הצד והמשתמש בהם נראה שתרמו המון לחיבור בין בני האדם בגלובוס, דווקא הם - מרחיקים ומנתקים בין בני האדם.

מדברי מייסד 'גוגל' סרגיי ברין: "כשהקמנו את גוגל לפני 15 שנה, החזון שלי היה מידע שיגיע אלייך כשאתה צריך. לא תצטרך לבצע חיפוש בכלל".

לפי ברין, כיום, אנשים שמשתמשים באותם שירותים שמעניקה הקידמה באמצעות הסמארטפונים, נאלצים להתנתק מהסובבים אותם, עקב כך שהם נאלצים לכופף את ראשם ולהביט במכשיר.

"האם ככה אנחנו אמורים לתקשר עם אנשים אחרים? האם העתיד הוא אנשים שהולכים שפופים ומביטים למטה?".

העתיד לפי ברין, מונח במשקפי ה-'גוגל Glass', אותם משקפיים מיוחדות על פיתוחן הכריזה גוגל בשנה שעברה, ואט אט אנו מתקרבים יותר ויותר להשקתן הפומבית.

צפו: 'גוגל Glass' - משקפי העתיד של גוגל נחשפות

ברין, שמתח את הביקורת על הסמארטפונים במהלך כנס TED, אמר כי המשקפיים על פיתוחן עובדת גוגל, יהיו סמארטפונים שיולבשו על גופו של המשתמש, וכך יחסכו את ההתנתקות מהסובבים בשביל להשתמש בטכנולוגיה.

האם ברין אומר את הדברים רק כמס שפתיים בשביל לקדם את מכירת המשקפיים, או שבאמת נקעה נפשו מהניתוק הפיזי שיוצרים הסמארטפונים? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר