עם עיצוב נקי ואלגנטי: אפל הציגה את מערכת ההפעלה iOS-7

עיצוב יפה ונעים לעין, אלמנטים שקופים, ושינוי משמעותי במערכת ההפעלה: אפל הציגה היום למליוני לקוחותיה בעולם את הגרסה השביעית והחדשה למערכת ההפעלה הותיקה והאהובה iOS. אנחנו אהבנו, גם אתם? • סקירה (דיגיטל, חדשות טכנולוגיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אפל מציגה: עיצוב מכובד ואלגנטי למערכת ההפעלה (צילום: יח"צ)

במהלך פתיחת אירוע המפתחים WWDC 2013, שנערך בסן פרנסיסקו, שדרגה הערב 'אפל' את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה iOS, כשהציגה את הגרסה השביעית למערכת ההפעלה.

מנכ"ל 'אפל' טים קוק אמר באירוע, כי משתמשי מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה של החברה, משתמשים במכשיר זמן ממושך יותר מאלו שמשתמשים במערכות הפעלה מתחרות, נתון שאגב הוכח מחקרית בתקופה האחרונה.

קוק ציין בנוסף, כי 93% ממשתמשי iOS, עושים שימוש במערכת העדכנית ביותר של המערכת, שלא כפי שמתרחש במערכת המתחרה 'אנדרואיד', שחלק ניכר מהמשתמשים עדיין עושים שימוש בגרסאות ישנות.

קו נקי אלגנטי, וחדשני (צילום: יח"צ)

אז מה יש לנו במערכת החדשה? עיצוב חדש לאייקוני האפליקציות, עיצוב שהוא נוח ונעים יותר לעין, כאשר אחד השדרוגים הוא השימוש באלמנטים שקופים, והתאמת צבעים לתמונת הרקע שנבחרה על ידי המשתמש.

על פי קוק, "זהו השינוי הגדול ביותר שבוצע במערכת ההפעלה עד כה", ואכן, נראה כי המערכת מקבלת מראה חדש, ועיצובי יותר, כאשר השינוי הוא בהחלט מהפכני, דבר שאפל לא עשתה בשנים האחרונות.

בנוסף, הכפתור שפותח את נעילת המכשיר, עבר שינוי עיצוב גם הוא, כמו נקודות שונות במכשיר שעברו הליך התאמה לסביבה נקייה ונוחה יותר למראה.

אשליה של תלת מימד (צילום: יח"צ)

כמו כן, ביצעה 'אפל' שינוי בפונקציית התיקיות, מה שיאפשר למשתמשים להוסיף תיקיות ללא הגבלה לתוך תיקייה קיימת, מרכז ההודעות יופיע גם על מסך הנעילה. כאשר לשונית בתחתית המכשיר תאפשר לכם מהיום לבצע שינויים בהגדרות כמו: להפעיל חיבור לרשת אלחוטית ועוד.

כמו במכשיר הגלקסי 4 של סמסונג, אל המצלמה נוספו אופציות של צילום בסגנון תמונות האינסטגרם, וזאת באמצעות פילטרים מיוחדים שנוספו למצלמה. כאשר במקביל גם כלי הניהול של המצלמה עודכנו.

מושלמת, iOS 7 (צילום: יח"צ)

המערכת יפה, הממשק נקי ונוח, אבל מה? לחלק מהגולשים זה נראה כמו סוג של חיקוי במקצת למערכת ההפעלה אנדרואיד. אבל אם תשאלו את צוות 'דיגיטל'? הם ממש אהבו את הגרסה החדשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר