תקלה ב-Waze: שפת ההנחיות שונתה

משתמשי אפליקצית הניווט הפופולארית Waze מתלוננים בימים האחרונים על שינוי פתאומי של שפת ההנחיות. בווייז לא התעלמו: "קיבלנו פניות ממשתמשים שדיווחו על בעיות בהנחיות הקוליות ובשפת הממשק. אנחנו בוחנים את הפניות ונעדכן ברגע שיהיו ממצאים" (טכנולוגיה)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

משתמשי אפליקצית הניווט 'ווייז', מתלוננים כי בימים האחרונים אירעה תקלה באפלקציה, וכי שפת הממשק בשירות שונתה באופן אוטומטי.

משתמשת באפליקציה שהתלוננה על התקלה, צוטטה ב'כלכליסט' כאומרת: "לא הבנתי למה זה קורה, הייתי צריכה להגדיר מחדש את ההנחיה הקולית כי היא עברה לאנגלית".

בחברה עצמה, המעניקה שירותי ניווט למיליונים מסביב לעולם, ולאחרונה עלתה לכותרות לאור רכישתה על ידי גוגל, לא התעלמו מהבעיה ואמרו כי: "לאחרונה קיבלנו פניות ממשתמשים שדיווחו על בעיות בהנחיות הקוליות ובשפת הממשק. אנחנו בוחנים את הפניות ונעדכן ברגע שיהיו ממצאים. תודה רבה לכל הפונים".

כזכור, רכישתה של האפליקציה לאחרונה על ידי גוגל, גרמה לתגובות רבות, ולגאווה ישראלית גדולה, ראש הממשלה בנימין נתניהו אף שוחח בזמנו עם מייסדי האפליקציה, ואמר להם: "העליתם את הטכנולוגיה הישראלית על המפה העולמית, וחוץ מזה אתם גם תורמים לקופת המדינה - בעת הזאת זה דבר מבורך".

שר המדע והטכנולוגיה יעקב פרי בירך את ווייז גם כן ואמר: "הצבתם את תעשיית הפיתוח הישראלי שוב בקדמת הבמה העולמית עם רעיון פורץ דרך שהפך להצלחה עולמית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר