לראשונה בבני ברק: מפגש מיוחד ליזמים ואנשי-הייטק חרדים

יוזמה חדשנית המקדמת יזמים חרדים התקיימה בבני ברק. ג'רמי ברבי, חרדי מבני ברק ומהמשקיעים הפרטיים המובילים בעולם, ריתק את השומעים בסיפור חיי (דיגטל)

שושי מילר | כיכר השבת |
(ג'רמי ברבי)

בלב בני ברק, עם כובעים וחליפות, מעל 30 יזמי היי-טק חרדים, שמעו טיפים ועצות ממשקיע חרדי מהמשקיעים הפרטיים המובילים בעולם * מדובר באירוע ראשון מסדרת מפגשים שמארגן 'פורום ההיי-טק החרדי' עבור סטרטאפיסטים חרדים
זר שהיה מגיע למשרדי חברת רייצי'פ בליבה של בני ברק ביום חמישי, היה בטוח שמדובר בכוילל ערב חדש שנפתח בעיר. למעשה היה זה מפגש יזמים ואנשי היי-טק חרדים שהשתתפו בערב ראשון מסוגו במגזר החרדי. מעל 30 יזמים חרדים, נענו להזמנת פורום ההייטק החרדי ובאו לשמוע טיפים ולקבל כלים בנושא גיוס כספים למיזמי היי-טק.

בעוד במגזר הכללי, מפגשים ליזמי היי-טק הוא עניין שבשגרה, עבור יזמים חרדים מדובר באירוע ראשון מסוגו שנועד לסייע להם בהתמודדות עם גיוס משקיעים ומשאבים נוספים לסטארט-אפים שלהם. לדברי רחלי גנות מנכ"לית רייצ'יפ שאירחה את האירוע "יזמיי הייטק בעולם כולו נתקלים בלא מעט קשיים בתחילת דרכם ומוצאים פתרונות ותמיכה באמצעות כנסים, מפגשים, וועידות ופורמים מקצועיים. אירוע מסוג זה נועד להקל על יזמיי הייטק חרדים, שעבורם יזמות היי-טק היא משימה מורכבת אף יותר כאשר מעבר לקשיים בהם נתקל כל יזם, נוספים קשיים ספציפיים הנובעים מעצם היותם חרדים".

(ג'רמי ברבי)

האירוע כלל מפגש בלתי אמצעי עם רפי אפשטיין, יו"ר דריקטוריון iSale Global, מנהל טכנולוגי בכיר ויזם היי-טק מוביל כבר עשרות שנים, יחד גם ג'רמי ברבי מנהל קרן ההשקעות Kima Ventures, אברך חרדי מבני ברק שהוגדר על ידי ה "Bussiness Insider" כמשקיע הפרטי הכי פעיל בעולם.

ברבי, חרדי תושב בני ברק ואב לעשרה מהמשקיעים הפרטיים המובילים בעולם, ריתק את השומעים בסיפור חייו. במשך קרוב ל-3 שעות שמעו הנוכחים הרצאה משותפת של רפי אפשטיין וג'רמי ברבי, תחת הכותרת 'איך מגייסים את הכסף?'. ההרצאה המרתקת כללה טיפים מנקודת מבטו של יזם סידרתי וכן את נקודת המבט של המשקיע.

ר' איציק קרומבי יו"ר פורום ההייטק החרדי סיכם את הערב: "זהו ערב של קידוש ה' בו יושבים יזמים חרדים עם משקיע חרדי ומוכיחים שגם חרדים בוגרי ישיבות יכולים להוביל גם בתעשיית ההיי-טק, לצד לימוד התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר