אמזון מפתיעה: משלוח מהאינטרנט תוך חצי שעה

מנכ"ל ענקית המכירות אמזון, הודיע על שירות חדש שמתכננת החברה להשיק: מסוק רובוטי שיעביר אליכם מוצרים שרכשתם באינטרנט תוך כמחצית השעה. ומה עם ביטחון הציבור לצד הפיכת המרחב העליון לנתיב עבור משלוחנים? גם לזה יש באמזון תשובה (דיגיטל, חדשות טכנולוגיה)

שושי מילר | כיכר השבת |
(המסוק הזעיר העתידי של אמזון)

הדבר הבא במכירות האינטרנט כבר כאן: מסוק רובוטי קטן שיגיע תוך חצי שעה לבית הלקוח.

בתכנית "60 דקות" ברשת סי.בי.אס, חשף אתמול (ראשון) ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון, חנות האינטרנט הגדולה בעולם, כי השירות החדש אותו מתעתדת החברה להשיק בקרוב, יהיה מסוקים רובוטיים קטנים שיגיעו לבית הלקוח תוך חצי שעה מרגע ההזמנה.

השירות, שיכונה Amazon Prime Air, יהיה מיועד לאלו המזמינים מוצרים קטנים, עד למשקל של 2.26 ק"ג. בזוס מעיד כי מדובר בפריצת דרך של ממש, לאור העובדה שמשלוחים כאלו מהווים 86% מההזמנות המתקבלות בחברה. איך זה עובד? המשלוחים יוכנסו לקופסאות המחוברות לכלי הטיס, ויגיעו באמצעותו לבית הלקוח בטיסה ישירה ואוטומטית.

באתר החברה נכתב כי הם שמחים לבשר על הפיתוח החדש, המציע מערכת משלוחים חדשה שתביא את ההזמנה לידי הלקוח בתוך 30 דקות ואף פחות מכך. כדי לסייע לנו בעיכול הבשורה העתידנית, אמזון מציגים באתר שאלות שקרוב לוודאי מטרידות את כולנו:

האם מדובר במדע בדיוני או שזה אמיתי?

תשובה: זה אמנם נראה כמדע בדיוני, אך זה אמיתי. מנקודת מבט טכנולוגית, השירות ייכנס לפעילות מסחרית ברגע שיאושר על פי תקנות ה-FAA - מנהל התעופה הפדרלי, אשר בוחן חקיקה של כלי טיס בלתי מאוישים.

האם יום אחד נוכל לראות צי של מסוקי אמזון בשמיים?

תשובה: כן. יום אחד זה יהיה נורמלי לחלוטין לראות את המסוקים בשמיים, ממש כמו לראות משאיות על הכביש כיום.

מתי נוכל לבחור במשלוח אווירי כאופציה לקבלת ההזמנה?

תשובה: אנו מקווים כי חוקי מנהל התעופה הפדרלי יאושרו עד שנת 2015.

כיצד יהיה הביטחון הציבורי מוגן מפני כלי הטיס?

תשובה: מנהל התעופה הפדרלי עובד על חוקים, כך שביטחון הציבור לא ייפגע. בטיחות היא בראש מעיינינו וכלי הטיס שלנו יהיו בנויים לפי כל תקני התעופה המסחריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר