שיא נשבר בווטסאפ: 64 מיליארד הודעות ביום אחד

חברת ווטסאפ הודיעה כי משתמשיה שברו את שיא ההודעות ושלחו יחד 64 מיליארד הודעות ביום אחד • בתוך כך משתמשים רבים מדווחים על תקלות בעת שימוש באפליקציה (דיגיטל)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

שבועות אחרי שנמכרה לענקית הרשתות החברתיות פייסבוק, תוכנת ווטסאפ שוברת שיא ומדווחת כי משתמשיה יחד שלחו 64 מילארד הודעות ביום אחד.

.אנשי האפליקציה מספרים ש-20 מיליארד הודעות לא נצפו על ידי המקבלים, אם יש מקבלים, ואילו 44 מיליארד - התקבלו. על פי חישוב פשוט, המשתמשים באפליקציה שולחים בכל שניה 750,000 הודעות.

בהודעת הטוויטר ששחררה החברה אומרים אנשי WhatsApp, שהמספר האמיתי גבוה יותר מפני שלעתים הודעה אחת - מגיעה ליותר מבן אדם אחד (גון בקבוצות הווטסאפ היכולות למנות עד 50 איש כל אחת). ג'אן קום, מנהל החברה אמר לאחרונה שבחודש אחד הוא ספר יותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים באפליקציה.

כדי להבין את העוצמות אליהן הגיעה החברה, אפשר להשוות למסנג'ר של בלאק-ברי, שעד לא מזמן תפס את המקום הראשון בעולם במשלוח הודעות על גבי רשת האינטרנט. נכון להיום יש למסנג'ר של בלאק ברי, 60 מיליון משתמשים שמקבלים ושולחים בכל יום 10 מיליארד הודעות.

בתוך כך משתמשים בעולם מדווחים כי שירות ההודעות ווטסאפ אינו עובד לסירוגין. רבים דיווחו כי הם לא מצליחים לקבל ולשלוח הודעות למשתמשים השונים. טרם ידועה סיבת התקלה ומה היקפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר