הצרות של אפל: החברה מודה בפגם ייצור באייפון 6; עדכון תוכנה השבית את הטלפונים החדשים

פרשת האייפון 6 פלוס שמתעקם בכיסי המשתמשים מתרחבת גם לאייפון 6 וכבר זכתה לכינוי BendGate. אפל הודיעה שתחליף אייפונים שהתעקמו ויובאו לחנויות אפל. בינתיים הסאגה הפכה לדבר הכי חם ברשת כשעשרות חברות החלו להשפיל את אפל. במקביל, עדכון למערכת ההפעלה החדשה iOS 8 גרם להפסקת הקליטה הסלולרית ולהשבתת פיצ'רים חשובים במכשירי אייפון 6 ואייפון 6 פלוס (חדשות טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
פרינגלס רוכבת על גל הציוצים בטוויטר בעקבות הפאשלה של אפל (צילום מסך)

סאגת האייפונים המתעקמים, שהחלה כדיווחים של משתמשי אייפון 6 פלוס שהתלוננו כי האייפונים החדשים מתעקמים בכיסם, והמשיכה בסרטון שבדק את שרידותו של האייפון החדש ב"מבחן כיפוף", כבר הספיקה להתרחב גם למכשירי האייפון 6, שגם לגביו החלו משתמשי אפל להתלונן על התעקמות בשדרת המכשיר. כעת כבר זכתה הסאגה לכינוי bendgate.

בינתיים הספיקו באפל כבר להודות חלקית בטענות, כאשר הכריזו כי המשתמשים שנפגעו והאייפון שלהם התעקם, יוכלו להיכנס לאחד מחנויות ההפצה הרשמיות של אפל, שם יוחלף המוצר הפגום - לאחר שייבדק באופן פיזי בחנות. כך שמשתמשים לא יוכלו להחליפו מרחוק.

אייפון 6 מתעקם? אחד הסרטונים שהחלו את הסאגה

בינתיים הפכה סאגת bendgate לדבר הכי חם ברשת, כשעשרות חברות מפורסמות, כמו גם שאר הגולשים, החלו לשים את ענקית הטכנולוגיה ללעג וקלס.

המתחרה הגדולה סמסנוג כמובן שלא ישבה בשקט, והספיקה כבר ללעוג לאפל מספר פעמים מאז התפוצצה הפרשה. כשהיא מצאה לעצמה גם דרך חדשה לקדם את מכשיר הפאבלט החדש שלה GALAXY Note Edge, שמגיע עם מסך קמור בצידיו. בסמסנוג ציינו כי הגלקסי נוט מגיע קמור, ולא מתעקם מעצמו...

ב-LG מצאו זמן לקדם את הפאבלט שלהם, ה-G Flex בעל המסך הגמיש. כשבחברה מיהרו לציין שהטלפון שלהם לא מתעקם, אלא להיפך, הוא מתקן את עצמו כשמנסים לעקמו..

גם בענף המזון לא נותרו מאחור: ענקית המזון נסטלה פרסמה בטוויטר של מותג "קיטקט" שלה (אשר גרסת האנדרואיד האחרונה קרויה על שמו), כי החטיף שלהם לא מעקם, אלא נשבר.. גם חברת פרינגלס, אשר משווקת חטיפי "צ'יפס" מעוקלים, כתבו שהם אינם מבינים מה הבעיה במוצר עקום..

יצרנית הבירה ההולנדית, הייניקן, טרחה "להרגיע" את אפל, כשהודיעה להם שלהייניקן זה קורה כל הזמן..

באג ב-iOS 8 גורם להשבתה חלקית של האייפונים החדשים

במקביל ל-bendgate, סובלת ענקית הטכנולוגיה אפל ממשבר נוסף: עדכון ראשון למערכת ההפעלה החדשה שלה iOS 8, גרם להשבתה חלקית של אייפון 6 ואייפון 6 פלוס. משתמשים מדווחים על כך שלאחר העדכון הטלפון איבד את קליטת הסלולר, ויכול להתחבר לאינטרנט בלבד, וגם זאת רק על ידי שימוש בוויי-פיי.

לאחר שהתברר כי העדכון החדש אכן גורם לחסימת הקליטה הסלולרית, וזאת בעקבות באג במערכת Touch ID של אפל, שמאפשרת את פתיחת המכשיר על ידי טביעת אצבע - שקרסה גם היא. החליטה אפל להסיר את העדכון משרתיה.

הפתרון של אפל למשתמשים שהספיקו לעדכן את המכשיר, הוא שחזור המכשיר להגדרות היצרן. זאת על ידי שימוש בפונקציית השחזור בתוכנת 'אייטיונס' של אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר