אייפון 6 ואייפון 6 פלוס יחלו להימכר בישראל בשבוע הבא

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל הודיעה כי תחל למכור את מכשירי הסלולר החדשים שלה, אייפון 6 ואייפון 6 פלוס בישראל בעוד עשרה ימים בדיוק, בתאריך 23 לאוקטובר. במקביל תשיק החברה ביום חמישי הקרוב את שירות התשלומים Apple Pay כמו גם מכשירים חדשים, ביניהם דור חדש לאייפד (דיגטל)

חיים אבני | כיכר השבת |

אייפון 6 מגיע לישראל: בהודעה ששחררה ענקית הטכנולוגיה אפל, הודיעה כי מכשירי האייפון החדשים של החברה, אייפון 6 ואייפון 6 פלוס. יצאו לשיווק ב69 מדינות בעולם, ביניהם גם מדינת ישראל, בעוד קצת יותר משבוע, ב-23 באוקטובר הקרוב (יום חמישי הבא).

האייפונים החדשים ישווקו על ידי שלש היבואנים המורשים של אפל בישראל, כמו גם על ידי חברות הסלולר הגדולות. ההשקה הרשמית מהווה בשורה של ממש לאוהדיה המושבעים של אפל בישראל, שכמו תמיד, זוכים לקבל את המכשירים החדשים רק כעבור שבועות ארוכים מרגע ההשקה במדינות הגדולות, כמו ארצות הברית, אוסטרליה, בריטניה ועוד.

כזכור, אפל השיקה לפני מעט יותר מחודש, צמד מכשירי אייפון, שלראשונה הגיעו בשני גדלי מסך. האייפון 6 עם מסך בגודל 4.7 אינצ'ים, והאייפון 6 פלוס, אשר משמש כפאבלט, ומציע מסך בגודל 5.5 אינץ'.

המחירים של האייפונים החדשים בישראל, על פי פרסומים שונים, צפויים לנוע החל מ-3500 שקלים עבור האייפון 6, ועד ל5500 שקלים עבור הגרסה היקרה ביותר של האייפון 6 פלוס.

האייפד החדש של אפל

במקביל, הודיעה אפל כבר לפני שבועות ספורים, כי תקיים אירוע השקה ביום חמישי הקרוב, במטה החברה בקליפורניה.

אפל צפויה להשיק באירוע כמה מכשירי אייפד חדשים, באופן וודאי. כשיתכן כי בחברה יכריזו גם על סדרות חדשות למחשבי המקינטוש מהסדרות השונות. כמו גם הבהרה על עתיד מכשירי האייפוד, אשר שינו בזמנם את עולם המוזיקה, אך כעת נדמה כי פג תוקפן, והחברה צפויה להבהיר אם תחדל מייצור כל מכשירי האייפוד, או שתגנוז רק חלק מהן.

גם שירות התשלומים החדש של החברה, Apple Pay, שהוכרזה יחד עם האייפון 6. צפויה להתחיל לעבוד ביום חמישי הקרוב, כשאפל תודיע על כך במסיבת העיתונאים האמורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר