אפל ווטש יוצא לאור: אפל השיקה את השעון החכם Aplle Watch

חודשים לאחר שהכריזה ענקית הטכנולוגיה אפל על השעון החכם שלה, השיקה הערב (שני) במטה החברה בקורפטינו את ה-Aplle Watch (אפל ווטש) באופן רשמי, לצד ליין מקבוקים חדשים ודקים להפליא וממשק רפואי חדש. אז מה יכול השעון החכם החדש של אפל לעשות והאם הוא בדרך לחולל מהפכה של ממש בתחום? כל הפרטים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

השעון החכם של אפל הגיע: חודשים ארוכים לאחר שהכריזה ענקית הטכנולוגיה אפל על השעון החכם שלה, השיקה הערב (שני) רשמית החברה את השעון החכם החדש והמדובר שלה ה-Aplle Watch. השעון החכם החדש הושק לצד ליין חדש של מחשבי מקבוק וערכת פיתוח שמתמקדת באיסוף נתונים על בריאות המשתמשים ופיתוח אפליקציות רפואיות.

האפל ווטש יוצע ב-3 דגמים עיקריים, גרסה רגילה, גרסת ספורט וגרסה יוקרתית שמכונה Apple Watch Edition ועשויה זהב 18 קראט. לטענת החברה, השעון החכם החדש נועד לשנות לצמיתות את האופן בו יוכלו המשתמשים לתקשר עם הסביבה ולשפר את הכושר והבריאות שלהם.

לטענת החברה, המשתמש יוכל לשנות ולקבוע את גודלו של כמעט כל רכיב ואובייקט במסך. אפל ווטש יציג כמובן את ההתרעות מהאייפון של המשתמש שיוכל לבחור אם להגיב מהאייפון או מהאפל ווטש.

האפל ווטש כולל בתוכו מגוון חיישנים שמסייעים כמובן בניטור הבריאות. השעון ישמש גם כמדריך כושר ויציע למשתמשים בכל יום שני תכנית כושר חדשה עם מטרות גבוהות מהשבוע הקודם. השעון גם יספק מידע רב יותר בכל פעילות ספורט ספציפית ויידע למשל אם מדובר בפעילות בתוך הבית או מחוצה לו.

האפל ווטש מאפשר כמובן שימוש בארנק הדיגיטלי של אפל - אפל פיי וקבלת מגוון התראות ישירות ליד. הוא גם מאפשר שליטה על המוזיקה ועל האייפון דרך הסייעת הווירטואלית של אפל - סירי. אפל שחררה את ערכת הפיתוח לשעונים לפני מספר חודשים, ולטענתה, מאז יצרו המפתחים "אין ספור אפליקציות".

בין השאר, ה אפל ווטש יאפשר כניסה לחדרים במלון באמצעות הצמדת היד לדלת במגוון מלונות שיאמצו את הטכנולוגיה. כמו כן תוכלו להזמין מוניות בשירות אובר כשהשעון גם יציג אוטומטית התראות חכמות, מידע על הטיסה שלכם כשתכנסו לשדה התעופה או מידע על החדר שהזמנתם במלון כשתיכנסו אליו.

שעון אפל מיועד לעבוד עם האייפונים והוא נתמך אך ורק החל מגרסת 8.2 של מערכת ההפעלה iOS שזמינה להורדה החל מהיום. לטענת החברה, סוללת השעון החכם תספיק ליום עבודה שלם גם בשימוש במגוון פעילויות ואפליקציות. מחירו של השעון החכם יעמוד על 350 דולרים בארצות הברית, והוא יהיה זמין להזמנות מוקדמות החל מעוד כחודש בתאריך ה-10 באפריל, ויגיע לחנויות ב-24 לחודש.

המקבוקים החדשים - דקיקים וזהובים

לצד מסמר הערב האמתי, האפל ווטש, הציגה החברה את סדרת המקבוקים החדשה של החברה, שזכו לעיצוב דק במיוחד, 24 אחוזים פחות בעובי ביחס לדור הקודם. לראשונה מציעה אפל את המחשבים הנישאים שלה גם בצבעי אפור וזהב. המחשבים כוללים מקלדת מלאה, שעוצבה באופן שונה ונמתחת לרוחב כל המחשב זאת בעקבות העיצוב הדק ביותר של המחשב - 13.1 מ"מ בלבד.

מסכי המחשבים יוצעו בגודל 12 אינצ'ים, בטכנולוגיית הרטינה המפורסמת של החברה כשטכנולוגיית המסך המיוחדת מאפשרת לחסוך עד 30 אחוזים מחיי הסוללה. גוף המחשב כולו עשוי מתכת ללא כל חלקי פלסטיק. המחשבים החדשים גם חסכוניים באנרגיה, ומציעים חיי סוללה של עד 10 שעות בהשוואה ל-9 שעות בדגם הקודם. המחשבים החדשים יהיו זמינים לרכישה החל מה-10 באפריל, בעוד חודש.

אפל ווטש
אפל ווטש - גרסת היוקרה
אפל ווטש - ספורט
הגרסאות השונות - השעון של אפל
המקלדת החדשה
כך נראה המקבוק מבפנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר